Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop Afstuderen: BTO 15CL14?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik zit dagelijks op mijn laptop de komende tijd omdat ik ga afstuderen. Programma's als Office, Explorer, Photoshop (laatste weken afstuderen), ga ik gebruiken. Daarnaast download ik weleens wat muziek en/of films.

Wat mag je laptop gaan kosten?

Maximaal rond de 600. Ben voornamelijk op zoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)

Ik wil graag een laptop met een goede accuduur, hoe langer hoe beter.(vergeet vaak mijn oplader mee te nemen). De grootte van 15,6 maar een 14 mag ook als dit qua prestaties en accuduur beter is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik wil graag een i3, i5 of i7. Mijn voorkeur gaat uit naar de i5 omdat ik denk dat i7 te duur is.

---------------------------

Ik ben de BTO 15cl14 tegen gekomen. Mijn vraag is of er mensen zijn die ervaring hebben met BTO en/of deze laptop?
Hieronder de specificaties waarvoor ik zou kiezen.

15.6 inch HD LED TFT - Ontspiegeld / NON-Glare, (res. 1366x768)
Intel® HD Graphics 4000 vanaf Core i3 Processor, (P2020 / i3-2350 Processor = Intel® HD Graphics / Intel® HD Graphics 3000)
Mobile Intel® HM77 Express Chipset
Intel® i5 3230M
4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 1)
1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 2) --> uitgebreid naar 4gb
500GB HDD 7200 rpm
SSD mSATA module optioneel ( slot 1 )
8x DVD+/-RW Dual Layer, incl DVD-RAM (TE VERVANGEN VOOR EXTRA INTERNE HARDDISK)
Intel® Centrino® Wireless-N 135, Single Band BGN (2.4GHz), 150Mbps + Bluetooth 4.0 (wireless display) (aan te passen, is dit nodig?)
6-cell Primary Lithium-Ion Batterij
2 x USB 3.0 + 2 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)
Ingebouwde 2 MegaPixel WebCam + Microfoon
Notebook keyboard incl Numeriek keypad
15CL14: 374 (B) x 252 (D) x 14~25mm (H)
2.2 Kg
2 jaar carry in garantie
artic silver koelpasta (tot 6 graden winst) (wel of niet er bij doen voor 6euro?)

Dit voor € 562 excl. BTW € 680 incl. BTW.

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:38

thorgal21

Forum Noob

Je budget is 600 euro, maar deze laptop is 680 euro? Max budget is dus 680 euro lijkt me?

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Dat is relatief veel geld voor weinig specs. Zeker als je ook nog eens nagaat dat BTO een behoorlijk slechte reputatie heeft op tweakers. Voor diezelfde 680 euro kun je een veel betere Dell Inspiron 15R SE samenstallen op Dell.nl. Daarbij maak je winst met het feit dat je een veel snellere laptop krijgt, betere service, Full HD display (misschien wel de belangrijkste spec), zeker bent van een laptop die kwalitatief in orde is (omdat de Inspiron een behoorlijk populaire laptop is op t.net).

Maak hierbij wel gebruik van kortingsbonnen voor flink kortingen zover het nog mogelijk is.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Je moet er ook nog windows bij tellen.

Je bent op zoek naar een laptop met een goede prijs/kwaliteitverhouding, maar dat bied deze juist niet. De specs zijn zeer slecht voor het geld, de kwaliteit is ook allerminst geweldig. Volgens mij is dit dezelfde: http://www.anandtech.com/...o-w550eu-ultrabook-review.

Verwijderd

Topicstarter
Oh vergeten erbij te vermelden. Ik kan hem via het bedrijf van mijn vader kopen dus de btw gaat er nog van af (a)

Verwijderd

Topicstarter
Vinand schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:06:

Maak hierbij wel gebruik van kortingsbonnen voor flink kortingen zover het nog mogelijk is.
Zijn deze ook in te zetten als ik de laptop koop via een b.v.?
Pagina: 1