Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik zit dagelijks op mijn laptop de komende tijd omdat ik ga afstuderen. Programma's als Office, Explorer, Photoshop (laatste weken afstuderen), ga ik gebruiken. Daarnaast download ik weleens wat muziek en/of films.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Maximaal rond de 600. Ben voornamelijk op zoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik wil graag een laptop met een goede accuduur, hoe langer hoe beter.(vergeet vaak mijn oplader mee te nemen). De grootte van 15,6 maar een 14 mag ook als dit qua prestaties en accuduur beter is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik wil graag een i3, i5 of i7. Mijn voorkeur gaat uit naar de i5 omdat ik denk dat i7 te duur is.
---------------------------
Ik ben de BTO 15cl14 tegen gekomen. Mijn vraag is of er mensen zijn die ervaring hebben met BTO en/of deze laptop?
Hieronder de specificaties waarvoor ik zou kiezen.
15.6 inch HD LED TFT - Ontspiegeld / NON-Glare, (res. 1366x768)
Intel® HD Graphics 4000 vanaf Core i3 Processor, (P2020 / i3-2350 Processor = Intel® HD Graphics / Intel® HD Graphics 3000)
Mobile Intel® HM77 Express Chipset
Intel® i5 3230M
4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 1)
1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 2) --> uitgebreid naar 4gb
500GB HDD 7200 rpm
SSD mSATA module optioneel ( slot 1 )
8x DVD+/-RW Dual Layer, incl DVD-RAM (TE VERVANGEN VOOR EXTRA INTERNE HARDDISK)
Intel® Centrino® Wireless-N 135, Single Band BGN (2.4GHz), 150Mbps + Bluetooth 4.0 (wireless display) (aan te passen, is dit nodig?)
6-cell Primary Lithium-Ion Batterij
2 x USB 3.0 + 2 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)
Ingebouwde 2 MegaPixel WebCam + Microfoon
Notebook keyboard incl Numeriek keypad
15CL14: 374 (
x 252 (D) x 14~25mm (H)
2.2 Kg
2 jaar carry in garantie
artic silver koelpasta (tot 6 graden winst) (wel of niet er bij doen voor 6euro?)
Dit voor € 562 excl. BTW € 680 incl. BTW.
Ik zit dagelijks op mijn laptop de komende tijd omdat ik ga afstuderen. Programma's als Office, Explorer, Photoshop (laatste weken afstuderen), ga ik gebruiken. Daarnaast download ik weleens wat muziek en/of films.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Maximaal rond de 600. Ben voornamelijk op zoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik wil graag een laptop met een goede accuduur, hoe langer hoe beter.(vergeet vaak mijn oplader mee te nemen). De grootte van 15,6 maar een 14 mag ook als dit qua prestaties en accuduur beter is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik wil graag een i3, i5 of i7. Mijn voorkeur gaat uit naar de i5 omdat ik denk dat i7 te duur is.
---------------------------
Ik ben de BTO 15cl14 tegen gekomen. Mijn vraag is of er mensen zijn die ervaring hebben met BTO en/of deze laptop?
Hieronder de specificaties waarvoor ik zou kiezen.
15.6 inch HD LED TFT - Ontspiegeld / NON-Glare, (res. 1366x768)
Intel® HD Graphics 4000 vanaf Core i3 Processor, (P2020 / i3-2350 Processor = Intel® HD Graphics / Intel® HD Graphics 3000)
Mobile Intel® HM77 Express Chipset
Intel® i5 3230M
4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 1)
1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 2) --> uitgebreid naar 4gb
500GB HDD 7200 rpm
SSD mSATA module optioneel ( slot 1 )
8x DVD+/-RW Dual Layer, incl DVD-RAM (TE VERVANGEN VOOR EXTRA INTERNE HARDDISK)
Intel® Centrino® Wireless-N 135, Single Band BGN (2.4GHz), 150Mbps + Bluetooth 4.0 (wireless display) (aan te passen, is dit nodig?)
6-cell Primary Lithium-Ion Batterij
2 x USB 3.0 + 2 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)
Ingebouwde 2 MegaPixel WebCam + Microfoon
Notebook keyboard incl Numeriek keypad
15CL14: 374 (
2.2 Kg
2 jaar carry in garantie
artic silver koelpasta (tot 6 graden winst) (wel of niet er bij doen voor 6euro?)
Dit voor € 562 excl. BTW € 680 incl. BTW.