Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Canal Digitaal oude smartcard

Pagina: 1
Acties:

• chielisdenaam
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-10 16:50
Ik heb nog een oud abonnement bij canal digitaal met de 10 basis zenders. Dit heeft al jaren goed gewerkt met een oude ontvanger voor een extra tv. Die ontvanger is echter kapot gegaan. Is het mogelijk om goedkoop een nieuwe ontvanger te kopen zodat ik weer tv kan kijken. En werken de oude (irdeto) smartcard en de oude schotel dan nog?

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Of de nieuwe het ondersteunen weet ik niet.
Maar er zijn zat 2 de hands ontvangers te koop dus moet te doen zijn lijkt me

[ Voor 27% gewijzigd door Read op 08-09-2013 13:23 ]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• chielisdenaam
Werkt mijn oude schotelkop en smarcard daar nog wel mee?

• Read

Read

Join The Résistance

Welke ontvanger had je en welke kop heb je ?

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• chielisdenaam
Ontvanger was een pace dvr 500, de kop weet ik niet.

• Read

Read

Join The Résistance

Als ik jouw was keek ik eens bij de plaatselijke kringloop winkel daar staan meestal zat oudere ontvangers voor een prikkie en vaak nog met een maand garantie.
Wat ik veel zie hier in de buurt (Emmen) zijn de oudere philips ontvangers en de strong ontvangers en die zijn vaak voor rond de 10 euro te verkrijgen en die moeten volgens mij prima werken met jou kaartje en koppie.

• green944
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-11 23:24
De vraag is ook hoelang de irdeto kaart het nog blijft doen. Canal digitaal gaat irdeto toch echt een keer uitzetten. De oude schotel en kop zullen het op een andere ontvanger net zo goed (of slecht) doen als de oude ontvanger. Ik heb nog een openbox S9 die mag weg voor 50 euro. De irdeto kaart deed het prima in deze ontvanger maar de nieuw seca3 kaart ontvangt er geen updates op. Dus ik gebruik nu de canal digitaal ontvanger.

Ik heb de irdeto kaart omgeruild bij canal digitaal tegen een nieuwe kaart en een nieuwe ontvanger, kop en schotel. Betaal nu wel 12 euro per maand.
Pagina: 1