Ik ben op zoek naar een vervanger van Unity. Vooral omdat een dual monitor setup met Unity waardeloos is. Ik heb een tijdlang cinnamon bovenop mijn 12.04 gehad maar dat was een beetje buggy en na uitkomen van 12.10 (ik wilde niet upgraden) werkte het helemaal niet meer. Cinnamon is dus geen optie.
Nu zag ik in het 'Post hier je Non-Windows screenshots' topic deze post:
En dan nu mijn vragen:
- Als ik gnome installeer werkt dat een beetje probleemloos?
- Werkt de dual monitor setup in gnome goed? Of misschien een alternatief?
Disclaimer: Ik weet dat als je op T een vraag stelt dat de eerste wedervraag is 'Heb je al gegoogled?'. Het antwoord is ja, maar dan krijg je alleen antwoord op de vraag of het technisch mogelijk is. Ik wil weten of het ook prettig werkt.
Extra info, wat is irritant aan Unity:
- Sowieso het kleurenpallet.
- Bij dual monitor heb je alles dubbel, ook die lelijke balk links met alle programma's.
- Als je op het ene scherm bezig bent dan werkt full screen op het andere scherm niet meer.
- Dat de menu balk altijd boven aan zit.
- Er zit een 'aarzeling' als je de muis van het ene scherm naar het andere beweet. Sowieso irritant en als je een window wilt verschuiven extra irritant.
Nu zag ik in het 'Post hier je Non-Windows screenshots' topic deze post:
En dacht ik yes!blouweKip schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:26:
Nog even wat meer gnome propaganda
[afbeelding]
Gtk-theme: gnome-cupertino, Icons: Faenza, Mutter: MediterraneanWhite
wallpaper: Deviantart
En dan nu mijn vragen:
- Als ik gnome installeer werkt dat een beetje probleemloos?
- Werkt de dual monitor setup in gnome goed? Of misschien een alternatief?
Disclaimer: Ik weet dat als je op T een vraag stelt dat de eerste wedervraag is 'Heb je al gegoogled?'. Het antwoord is ja, maar dan krijg je alleen antwoord op de vraag of het technisch mogelijk is. Ik wil weten of het ook prettig werkt.
Extra info, wat is irritant aan Unity:
- Sowieso het kleurenpallet.
- Bij dual monitor heb je alles dubbel, ook die lelijke balk links met alle programma's.
- Als je op het ene scherm bezig bent dan werkt full screen op het andere scherm niet meer.
- Dat de menu balk altijd boven aan zit.
- Er zit een 'aarzeling' als je de muis van het ene scherm naar het andere beweet. Sowieso irritant en als je een window wilt verschuiven extra irritant.
weet het niet meer