If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Het filter bestaat al hoor, deze heet Geluidssterkte en staat standaard uitgeklapt, deze is dus direct zichtbaar
Dus of ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, of Pearle heeft er een nieuwe klant bij
Ik denk dat hij wel geluidssterkte bedoelt, maar dat het label het niet juist duidt. Daarnaast is het filter wat onbruikbaar imho
ik zou zelf nooit opzoek gaan naar een vaatwasser dat maximaal 50db produceert, wel naar eentje die stil is
De duiding is niet duidelijk nee en kan duidelijk anders
Probleem is dat deze spec ook in andere categorieen wordt gebruikt, waardoor we niet zomaar de naam kunnen veranderen omdat het op andere plekken ineens onlogisch zou zijn. Ik ga er van de week wat dieper op in, eens kijken of het misschien wat beter kan.
En het filter onbruikbaar? Deze staat toch juist goed nu? Hoe minder dB, hoe stiller tenslotte.
En het filter onbruikbaar? Deze staat toch juist goed nu? Hoe minder dB, hoe stiller tenslotte.
Ik verwoord me blijkbaar verkeerd, ik bedoel als selectieoptie zoals je prijs oplopend kunt neerzetten zo zou ik dat ook graag eens doen met geluid. Welk naampje eraan hangt zal me worst zijn. :-)
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
@Glaanie; ik zou zelf niet weten hoe luidt 10db, 45db of 60db is. Ik weet wel dat een lager getal stiller is, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Snap je wat ik bedoel?
http://upload.wikimedia.o...s/8/88/Geluidsniveaus.svg zou dat duidelijk moeten maken.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Maar wat is het alternatief? dB is gewoon de gangbare manier om geluidsniveau mee aan te duiden. Je kan er moeilijk "stil", "stiller", "stilst" neerzettenMisha schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:03:
@Glaanie; ik zou zelf niet weten hoe luidt 10db, 45db of 60db is. Ik weet wel dat een lager getal stiller is, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Snap je wat ik bedoel?
Maar als ik de TS goed begrijp wil ie graag dat de dB spec ook als kolom te selecteren is. Dat is een koud kunstje om in te richten natuurlijk
En dat is inderdaad wellicht ook interessanter dan er op filteren, want op zich zit er wel een kern van waarheid in de opmerking van Misha: het is (tenzij je een referentie hebt op basis van ervaring met een vaatwasser) tamelijk lastig te bedenken hoeveel dB je moet kiezen. Een selectie vaatwassers kunnen sorteren op geluidsniveau is daarentegen wel erg handig.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik zou zelf ook niet weten wat de oplossing zou zijn. 'Stil', 'stiller', 'ultrastil' is onderaan de streep ook een beetje abstract. Iedereen heeft een andere definitie bij 'stiller'
Uiteindelijk is een dergelijk filter een beetje vragen naar de bekende weg; volgens mij wil iedereen wel een vaatwasser die stil is
. Ik denk dat een filter niet bijster veel toevoegt, maar een sortering op geluidsproductie wel, zoals Orion zegt
Uiteindelijk is een dergelijk filter een beetje vragen naar de bekende weg; volgens mij wil iedereen wel een vaatwasser die stil is
Aha, een kolom om mee te sorteren is een prima idee, bij deze aangezet.
Wat betreft termen als stil, stiller, stilst etc sluit ik mij aan bij de heren hierboven, het is zo abstract dat het weinig tot niets zegt. Bij de telecomabo's hadden we tot een jaar geleden ook deze termen staan (bij SMS had je bijvoorbeeld weinig, normaal en veel), maar dat is ook vervangen door rauwe getallen omdat je dan tenminste weet wat je hebt gekozen
Wat betreft termen als stil, stiller, stilst etc sluit ik mij aan bij de heren hierboven, het is zo abstract dat het weinig tot niets zegt. Bij de telecomabo's hadden we tot een jaar geleden ook deze termen staan (bij SMS had je bijvoorbeeld weinig, normaal en veel), maar dat is ook vervangen door rauwe getallen omdat je dan tenminste weet wat je hebt gekozen
Pagina: 1