Via Marktplaats krijg ik het volgende aanbod.
Beste Xyphoid,
Voor 300 euro wil ik ze van je overnemen.
Gr,
Henk
Een net bod, maar iets te laag.
Beste Henk,
De set die ik aanbied is op dit moment nieuw 780 Euro.
Dus ik ga nu niet lager dan 400 Euro.
Met vriendelijke groeten,
En hij doet een tegenbod.
Dag Xyphoid,
Ik ben een serieus bieder en wil reeel houden. Ik denk dat 350 euro
eerlijk bod is. Ik doe 50 euro bij en jij 50 euro af en dan wil ik
morgenavond komen halen. En laten we het eerlijk zijn. Niet iedereen
is opzoek naar padfone maar ik heb het echt nodig.
Kijk maar als je het goed vind dan verneem ik het graag van je.
Gr,
Henk
Ik vind het bod iets te laag, maar ga er toch op in.
Hallo Henk,
350 Euro is goed.
Ik ben helaas pas zaterdag thuis.
Zou je zaterdagavond langs kunnen komen?
Groet,
Henk gaat er mee akkoord.
Ok is goed. zaterdag wil ik ze ophalen. Zou ik je adres mogen dan??
Gr,
Henk
Dan bedenk ik me dat het beter is om in de middag bij de bank af te spreken, zodat ik het geld direct kan storten. Het is namelijk geen klein bedrag. En dan kan ik zaterdagavond andere dingen plannen.
Hallo Henk,
Zou je misschien zaterdag om 13:00 kunnen? Dan kunnen we het geld op
het kantoor van ING overschrijven/storten.
Groet,
Daar is Henk niet van gediend, want ik krijg het volgende (boze?) mailtje.
Kom je wel eens in de buurt van Arnhem, utrecht, Amersfoort? Wil je niet dat ik cash betaal dan??
Vanaf dit moment wil ik het eigenlijk al afkappen, maar ik stuur toch een uitleg terug.
Ik kom daar niet in de buurt. Ik woon in Den Haag.
Je kan cash betalen, maar als je mij bij de bank betaald, dan kan ik het gelijk op mijn rekening storten.
Groet,
En toch wil hij in de avond komen. Terwijl ik al aangegeven had, dat ik pas zaterdag kan.
Zou het vanavond kunnen?? Rond 19:00 ben ik dan bij jou.
Dus weer even aangeven.
Vanavond ben ik helaas niet thuis.
Waarop hij weer in de avond wil afspreken.
Xyphoid,
Morgenochtend heb ik een belangrijke afspraak dus denk dat ik 13:00 niet red. Aangezien ik ook lange reisafstand heb. We kunnen wel voor morgenavond rond 18:00 wel een afspraak maken of voor zondag wat plannen. Zeg maar wanneer jou het schikt, ok?
Gr,
Henk
Dan maar uitleggen, waarom ik in de middag wil afspreken. Vanaf nu vertrouw ik het niet meer.
Heb wel aangeboden om het te versturen, maar had er niet aan gedacht dat ik het ook per rembours kan versturen. Wilde eigenlijk dat hij eerst betaalde voordat ik het opstuurde.
Hallo Henk,
Om 18:00 is het ING kantoor gesloten.
Als je niet voor 15:00 kan, dan moeten we volgende week zaterdag afspreken.
Ik kan het ook naar je opsturen als je 350 Euro op mijn rekening stort. Dan hoef je niet helemaal naar Den Haag te komen.
Groet,
Henk heeft nog steeds niet toegestemd om bij de bank af te spreken en wil weer mijn adres en telefoonnummer. Nu heb ik besloten om het af te kappen.
Kerel, ik heb je adres en je telefoonnummer niet dus kan ik ook niet vertrekken. Ik wacht totdat ik je adres en je nummer heb ontvangen anders ga ik ook niet vertrekken. Hoe snel ik je adres ontvang hoe eerder ik daar ben. Je kan het ook wel opsturen maar onder rembours.
Later op de dag las ik het vorige mailtje. Ik wilde niet zeggen dat ik hem niet vertrouwde, dus stuurde ik het volgende mailtje.
Hallo,
Ik had vandaag nog andere zaken te regelen, dus lees mijn mailtjes nu pas.
Ik krijg net een hoger bod aangeboden van iemand die wel het geld bij de bank kan storten, dus ik ga met hem de koop afronden.
Groet,
Waarna ik het volgende vriendelijke mailtje terug kreeg.
Doe je best idioot!!!
Misschien had ik het eerder af moeten kappen, maar pas na een aantal rare replies vond ik het verdacht worden. Ook omdat hij niet instemde om bij de bank af te spreken. Ook het emailadres en de naam die daarbij hoorde, paste niet echt bij een persoon die Henk heet.
Dat ik een hoger bod had gekregen was niet waar, maar wilde niet zeggen dat ik hem niet vertrouwde.
Ik heb al heel wat verkocht en gekocht via Marktplaats en ik heb altijd afspraken over betalen, ophalen en bezorgen via de mail kunnen maken.
Dit is voor het eerst dat het niet lukte om via de mail een afspraak te maken.
Ik probeer altijd op het laatst pas mijn adresgegevens te geven en dat is altijd goed gegaan.
Ik vind dat ik in dit geval juist heb gehandeld.
Mijn vraag is:
Wat vinden jullie?
Heb ik goed gehandeld of had hij alle reden om boos op mij te zijn?
Beste Xyphoid,
Voor 300 euro wil ik ze van je overnemen.
Gr,
Henk
Een net bod, maar iets te laag.
Beste Henk,
De set die ik aanbied is op dit moment nieuw 780 Euro.
Dus ik ga nu niet lager dan 400 Euro.
Met vriendelijke groeten,
En hij doet een tegenbod.
Dag Xyphoid,
Ik ben een serieus bieder en wil reeel houden. Ik denk dat 350 euro
eerlijk bod is. Ik doe 50 euro bij en jij 50 euro af en dan wil ik
morgenavond komen halen. En laten we het eerlijk zijn. Niet iedereen
is opzoek naar padfone maar ik heb het echt nodig.
Kijk maar als je het goed vind dan verneem ik het graag van je.
Gr,
Henk
Ik vind het bod iets te laag, maar ga er toch op in.
Hallo Henk,
350 Euro is goed.
Ik ben helaas pas zaterdag thuis.
Zou je zaterdagavond langs kunnen komen?
Groet,
Henk gaat er mee akkoord.
Ok is goed. zaterdag wil ik ze ophalen. Zou ik je adres mogen dan??
Gr,
Henk
Dan bedenk ik me dat het beter is om in de middag bij de bank af te spreken, zodat ik het geld direct kan storten. Het is namelijk geen klein bedrag. En dan kan ik zaterdagavond andere dingen plannen.
Hallo Henk,
Zou je misschien zaterdag om 13:00 kunnen? Dan kunnen we het geld op
het kantoor van ING overschrijven/storten.
Groet,
Daar is Henk niet van gediend, want ik krijg het volgende (boze?) mailtje.
Kom je wel eens in de buurt van Arnhem, utrecht, Amersfoort? Wil je niet dat ik cash betaal dan??
Vanaf dit moment wil ik het eigenlijk al afkappen, maar ik stuur toch een uitleg terug.
Ik kom daar niet in de buurt. Ik woon in Den Haag.
Je kan cash betalen, maar als je mij bij de bank betaald, dan kan ik het gelijk op mijn rekening storten.
Groet,
En toch wil hij in de avond komen. Terwijl ik al aangegeven had, dat ik pas zaterdag kan.
Zou het vanavond kunnen?? Rond 19:00 ben ik dan bij jou.
Dus weer even aangeven.
Vanavond ben ik helaas niet thuis.
Waarop hij weer in de avond wil afspreken.
Xyphoid,
Morgenochtend heb ik een belangrijke afspraak dus denk dat ik 13:00 niet red. Aangezien ik ook lange reisafstand heb. We kunnen wel voor morgenavond rond 18:00 wel een afspraak maken of voor zondag wat plannen. Zeg maar wanneer jou het schikt, ok?
Gr,
Henk
Dan maar uitleggen, waarom ik in de middag wil afspreken. Vanaf nu vertrouw ik het niet meer.
Heb wel aangeboden om het te versturen, maar had er niet aan gedacht dat ik het ook per rembours kan versturen. Wilde eigenlijk dat hij eerst betaalde voordat ik het opstuurde.
Hallo Henk,
Om 18:00 is het ING kantoor gesloten.
Als je niet voor 15:00 kan, dan moeten we volgende week zaterdag afspreken.
Ik kan het ook naar je opsturen als je 350 Euro op mijn rekening stort. Dan hoef je niet helemaal naar Den Haag te komen.
Groet,
Henk heeft nog steeds niet toegestemd om bij de bank af te spreken en wil weer mijn adres en telefoonnummer. Nu heb ik besloten om het af te kappen.
Kerel, ik heb je adres en je telefoonnummer niet dus kan ik ook niet vertrekken. Ik wacht totdat ik je adres en je nummer heb ontvangen anders ga ik ook niet vertrekken. Hoe snel ik je adres ontvang hoe eerder ik daar ben. Je kan het ook wel opsturen maar onder rembours.
Later op de dag las ik het vorige mailtje. Ik wilde niet zeggen dat ik hem niet vertrouwde, dus stuurde ik het volgende mailtje.
Hallo,
Ik had vandaag nog andere zaken te regelen, dus lees mijn mailtjes nu pas.
Ik krijg net een hoger bod aangeboden van iemand die wel het geld bij de bank kan storten, dus ik ga met hem de koop afronden.
Groet,
Waarna ik het volgende vriendelijke mailtje terug kreeg.
Doe je best idioot!!!
Misschien had ik het eerder af moeten kappen, maar pas na een aantal rare replies vond ik het verdacht worden. Ook omdat hij niet instemde om bij de bank af te spreken. Ook het emailadres en de naam die daarbij hoorde, paste niet echt bij een persoon die Henk heet.
Dat ik een hoger bod had gekregen was niet waar, maar wilde niet zeggen dat ik hem niet vertrouwde.
Ik heb al heel wat verkocht en gekocht via Marktplaats en ik heb altijd afspraken over betalen, ophalen en bezorgen via de mail kunnen maken.
Dit is voor het eerst dat het niet lukte om via de mail een afspraak te maken.
Ik probeer altijd op het laatst pas mijn adresgegevens te geven en dat is altijd goed gegaan.
Ik vind dat ik in dit geval juist heb gehandeld.
Mijn vraag is:
Wat vinden jullie?
Heb ik goed gehandeld of had hij alle reden om boos op mij te zijn?
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro