Ik ben opzoek naar een upgrade voor mijn huidige switch voor het thuis netwerk. Ik wil een gigabitswitch met 8 poorten. Er zijn veel verschillende merken en zie weinig verschil tussen de switches welk merk adviseren jullie?
Lees reviews ?
Een klein beetje moeite kan je best wel zelf eerst doen. Als je tussen een paar twijfelt kom dan nog is terug.
Een klein beetje moeite kan je best wel zelf eerst doen. Als je tussen een paar twijfelt kom dan nog is terug.
Waarom wil je de switch upgraden? Gigabit switches zijn up-to-date hoor
Hij heeft niet gezegd dat hij nu een gigabit switch heeft.CedricD schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 20:24:
Waarom wil je de switch upgraden? Gigabit switches zijn up-to-date hoor
Ik heb een megabit switch en loop tegen de limits aan.
Ik heb zelf de volgende al gevonden, al twijfel ik bij die netgear wat de verschillende versies extra bieden.
Netgear prosafe 108
Sitecom LN 121
Lynksis SE2800
Ik heb zelf de volgende al gevonden, al twijfel ik bij die netgear wat de verschillende versies extra bieden.
Netgear prosafe 108
Sitecom LN 121
Lynksis SE2800
Ik veronderstel dat je niet veel speciaal met je switch wil doen ?
Ik zelf heb een TP-Link router waar ik wel echt content van ben dus ik veronderstel dat hun switches ook wel van degelijke kwaliteit zullen zijn.
pricewatch: TP-Link TL-SG1008D
Let wel op volgens de reviews heeft de switch last met lange kabels.
Ik zelf heb een TP-Link router waar ik wel echt content van ben dus ik veronderstel dat hun switches ook wel van degelijke kwaliteit zullen zijn.
pricewatch: TP-Link TL-SG1008D
Let wel op volgens de reviews heeft de switch last met lange kabels.
Ik zweer bij TP-Link routers en switches. Ik heb zelf een pricewatch: TP-Link TL-SG1008D staan en heb nog nooit problemen gehad
Nee gewoon uitbreiden van faciliteit om meer apparaten aan t net te hangen.
Oke ik zal eens wat reviews lezen, had zelf een beetje t idee dat tp-link niet echt een goed merk was omdat ik met een wifi adapter veel problemen heb gekend maar ik zal eens kijken naar dit type!
Hartelijk dank alvast
Oke ik zal eens wat reviews lezen, had zelf een beetje t idee dat tp-link niet echt een goed merk was omdat ik met een wifi adapter veel problemen heb gekend maar ik zal eens kijken naar dit type!
Hartelijk dank alvast
Tussen unmanaged switches is vrijwel geen verchil. De verschillen moet je zoeken in garantie, bouwkwaliteit en prijs. De prestaties verschillen niet.
Naar mijn idee is dit geen topic waardig en sluitik deze.
Naar mijn idee is dit geen topic waardig en sluitik deze.
If it ain't broken, tweak it!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()