Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[silverlight] Scherm wordt grijs

Pagina: 1
Acties:

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:56

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hey, ik heb nogal een vaag probleem. Ik ben aan het leren programmeren via deze site met videos:
http://channel9.msdn.com/...nt-for-Absolute-Beginners

Ik loop tegen het probleem aan dat na een random tijd (5 a 10 minuten) het scherm van de video grijs wordt en het geluid weg valt. Dit is zowel in Google Chrome als IE. Het irritante is, dat het probleem niet voorkomt in Chrome als ik Silverlight uninstall. Maar... omdat ik met C# cursus bezig ben moet ik Silverlight juist installeren. Kortom; er zit iets fout in de silverlight install die ik heb, maar iemand een idee hoe ik dit fix? Ik heb bij de instellingen hardware versnelling al uit gezet.

youtube.com/@hisrep

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Waarom heb je Silverlight nodig? Het is obsolete namelijk, ontwikkeling is gestopt dus het heeft eigenlijk geen zin om er iets mee te doen. De video's werken ook gewoon met Flash.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:56

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Daar zit wel iets in, probleem is dat de flash en html5 content een flink lagere resolutie heeft. Ik heb nu als workaround de wmv downloadlocatie maar gewoon als stream in VLC ingevoerd, dat werkt ook prima en dan kan je de example code dus ook goed lezen ;). Problem solved dus. iig thx voor reactie

[ Voor 7% gewijzigd door DeNachtwacht op 08-09-2013 11:41 ]

youtube.com/@hisrep