Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,
Ik heb een probleem met m'n nieuwe computer en heb echt even hulp nodig bij het volgende probleem.
Ik heb een asus f2a85-v moederbord en er zijn maar 2 usb's die hiervan goed werken, de andere usb's zijn allemaal gigantisch onstabiel. M'n wifi adapter bijvoorbeeld geeft telkens aan (plug deze adapter in een usb 2.0 om sneller te laten werken) Ook herkent hij niet altijd of heeel laat pas een aparaat dat is aangesloten.
Kunnen jullie me heel aub helpen?
In de bios zijn alle usb's aan gezet trouwens.

alvast heel hartelijk dan! _/-\o_

gr. Rick

Verwijderd

Topicstarter
ohja en m'n internet is gigantisch onstabiel op de pc, zou dit hier ook mee te maken hebben?

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Klinkt naar een slechte installatie van windows, met missende en/of brakke drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt, reepje, iemand anders nog tips of advies?

Verwijderd

Welke windows versie?
Heb je gekeken of er een bios update is?
Welke usb poorten werken goed?
Stuurprogramma's up to date?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2013 16:58 ]

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-01 21:08
Kijk even bij apparaatbeheer of er hardware is zonder stuurprogramma ;).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows 7 ultimate 64bit
Er is geen bios update.
USB 2.0 doen het wel, 3.0 niet of nauwelijks soms wel soms niet of heel laat pas
Er stond 1 apparaat zonder stuurprogramma maar die heb ik uitgeschakeld.

Een goed voorbeeld is m'n wifi adapter, normaal gesproken pakt je pc direct een wifi signaal op of automatisch, mijne niet, die moet eerst 2 a 3 keer handmatig gezocht worden en dan pas na lang wachten pakt hij toch een internet signaal op en blijft hij ook werken.

Verwijderd

Wat was dat apparaat zonder stuurprogramma?
Probeer deze eens.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2013 12:23 ]

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heb je überhaupt wel de stuurprogramma's voor je moederbord geïnstalleerd(van de Asus site of van de cd-rom). Dus "all in one" , VGA, audio, LAN, USB3 etc.

Want een gele driehoek zou niet zichtbaar moeten zijn na het installeren van deze drivers.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Pagina: 1