Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga 'm gebruiken voor de universiteit, dus ik denk dat de accuduur niet al te kort moet zijn.
Ook zal ik af en toe wat games erop spelen, deze hoeven natuurlijk niet 60 fps te halen op ultra-high o.i.d, maar ook niet op low. Spellen als League of Legends moet ik gewoon op high kunnen spelen met 60fps
Ten slotte zal ik de laptop gebruiken voor grafisch vormgeving. Hierbij moet je denken aan logo's, flyers e.d ontwerpen en ook video montage.
Dus een klen lijstje van de programma's die ik in ieder geval wil draaien.
- Photoshop
- League of Legends
- Sony Vegas
- After effects (?)
Wat mag je laptop gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 900-1000 euro.. Als het echt de moeite waard is om er iets meer voor uit te geven dan kan dat.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, hij moet mee naar hoorcollege's, werkgroepen e.d. Accuduur moet dus in ieder geval niet te laag zijn. Gewicht en grootte boeien niet zo heel veel als het maar niet "te" wordt.
Scherm moet in ieder geval niet kleiner zijn dan 15"4 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, die heb ik niet echt. Als het maar geen goedkope chineze zooi is
.
Ik heb rond gekeken, maar ik kom er maar niet uit.
Fellas, thanks voor de moeite
.!
P.S Een SSD is een must.
Edit: "Ik had een aantal laptops gevonden, even opzoeken en dan plaats ik 't in deze topic"
Asus N56VB-S4062H
1: http://tweakers.net/price...6vb-s4062h/specificaties/
De specificaties vind ik goed, proccesor is dik in orde alleen er zit geen SSD in en de videokaart kan wat krachtiger.. Ik kan alleen geen laptop vinden die dus een betere videokaart heeft, een SSD heeft en binnen mijn budget past.
Ik ga 'm gebruiken voor de universiteit, dus ik denk dat de accuduur niet al te kort moet zijn.
Ook zal ik af en toe wat games erop spelen, deze hoeven natuurlijk niet 60 fps te halen op ultra-high o.i.d, maar ook niet op low. Spellen als League of Legends moet ik gewoon op high kunnen spelen met 60fps
Ten slotte zal ik de laptop gebruiken voor grafisch vormgeving. Hierbij moet je denken aan logo's, flyers e.d ontwerpen en ook video montage.
Dus een klen lijstje van de programma's die ik in ieder geval wil draaien.
- Photoshop
- League of Legends
- Sony Vegas
- After effects (?)
Wat mag je laptop gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 900-1000 euro.. Als het echt de moeite waard is om er iets meer voor uit te geven dan kan dat.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, hij moet mee naar hoorcollege's, werkgroepen e.d. Accuduur moet dus in ieder geval niet te laag zijn. Gewicht en grootte boeien niet zo heel veel als het maar niet "te" wordt.
Scherm moet in ieder geval niet kleiner zijn dan 15"4 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, die heb ik niet echt. Als het maar geen goedkope chineze zooi is
Ik heb rond gekeken, maar ik kom er maar niet uit.
Fellas, thanks voor de moeite
P.S Een SSD is een must.
Edit: "Ik had een aantal laptops gevonden, even opzoeken en dan plaats ik 't in deze topic"
Asus N56VB-S4062H
1: http://tweakers.net/price...6vb-s4062h/specificaties/
De specificaties vind ik goed, proccesor is dik in orde alleen er zit geen SSD in en de videokaart kan wat krachtiger.. Ik kan alleen geen laptop vinden die dus een betere videokaart heeft, een SSD heeft en binnen mijn budget past.
[ Voor 14% gewijzigd door ShockiNN op 07-09-2013 15:38 ]