hallo
Verwijderd
- [i]BLAAAAAAAAAAAAT BLAAAAAAAAAAAAAAT BLAAAAAAAAAT BLAAAAAAAAAAAAAAAAT[/i]
Slotjuhhhhh!!!!!!
hallo
Verwijderd
hey!! dat plaatje heb ik eerder gezien..Op dinsdag 05 juni 2001 22:42 schreef Vos het volgende:
HAWWO..ik ben van [z]..das heele gwoeie cwan en ik kwan heel goed cs-en
[afbeelding]
en toen ook een quote met iets van waarschuwing erin ofzo ...
jij bent de 3e van rechts?Op dinsdag 05 juni 2001 22:42 schreef Vos het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
eeeej!!Op dinsdag 05 juni 2001 22:44 schreef NaLiN het volgende:
wacht maar op een dag word ik net zo goed is die lui van [fm] ... dikke ownage clan zie dit
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Noem het dan gewoon "het grote CS topic" ofzow.
Of was die titel sarcastisch bedoeld?
Verwijderd
ow wacht, is dat niet bij bowlen, dat je alle kegels op de baan van de tegenpartij omgooit?
Verwijderd
Op dinsdag 05 juni 2001 22:42 schreef Vos het volgende:
[afbeelding]
The Nerds strikes back
of is het gewoon : [NERD]
waar hebben jullie elkaar gevonden op freeler.nl ofzo
dat jullie tijd hadden voor een foto, aan de andere kant, het is ook wel eens lekker om je kop uit je 19 inch beeldscherm te halen
wahahahah ja djeez hee, je bent fotogeniek of je bent het niet. "Dont hate him coz he's beautiful"Op dinsdag 05 juni 2001 22:47 schreef SuB het volgende:
lol bij dat ene ventje loopt nog net geen kwijl druppel uit zun mond
--------------------------------

JOSTIBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND!Op dinsdag 05 juni 2001 22:42 schreef Vos het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
rotflmaoOp dinsdag 05 juni 2001 22:54 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
[..]
JOSTIBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND!
kweenie hoor maar als ik er zo uitzag zette ik m'n foto no way op internet!!
Verwijderd
huh.Op dinsdag 05 juni 2001 22:42 schreef Vos het volgende:
afbeelding
je zag newbie staan en voelde je geroepen??
komop manne het is geen rotten.com
en welke gek laat jou in godsnaam aan een computer zitte???
Verwijderd
ROFLOLOp dinsdag 05 juni 2001 23:02 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
huh.
je zag newbie staan en voelde je geroepen??
komop manne het is geen rotten.com
topic had beter: post hier je gruwelijkste foto's kunnen heten..
Verwijderd
..me wants me wants
Hahahahah ow meen je dat??? anders had je die pics niet gepost natuurlijkOp dinsdag 05 juni 2001 23:04 schreef Vos het volgende:
en dwit zijn mwijn gwoote vwienden van cwan a
[afbeelding]
ow ja btw..alles is sarcastisch bedoeld
Verwijderd
dit is wel de sterkste tot nu toe!!Op dinsdag 05 juni 2001 22:47 schreef SuB het volgende:
lol bij dat ene ventje loopt nog net geen kwijl druppel uit zun mond
Verwijderd
ja, dat zou ik ook zeggen als ik zulke foto's posteow ja btw..alles is sarcastisch bedoeld
Verwijderd
btw, voor de eerste van rechts is paradontax wel iets alhoewel ik het wel betwijfel of het nog wel zin heeft na 98732 uur na de laatste poetsbeurt
Wat ook altijd lachen is, Is er nog 1 gast en die loopt met de bom. Is hij al 2x langs die plek gekomen waar je hem moet dumpen maar wat doet die dombo gaat hij de CT zoeken terwijl er nog 3 van rondlopen. Bij de eerste de beste CT die hij tegenkwam was hij dood.
Verwijderd
Jep, ET heeft een facelift gehad..Op dinsdag 05 juni 2001 23:07 schreef MM het volgende:
Is dat een alien, eerste van links
Verwijderd
Van een facelift moet je toch knapper worden ???Op dinsdag 05 juni 2001 23:08 schreef Reepie het volgende:
[..]
Jep, ET heeft een facelift gehad..
Verwijderd
ja maar bij sommige dingen/mensen helpt niets meerOp dinsdag 05 juni 2001 23:10 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
Van een facelift moet je toch knapper worden ???
Verwijderd
heb je het nou over jezelf of over die foto??Op dinsdag 05 juni 2001 23:11 schreef Reepie het volgende:
[..]
ja maar bij sommige dingen/mensen helpt niets meer
Verwijderd
/me bedoelt dus die groep foto's...
Verwijderd
ik heb geen facelift nodig, mijn velletje is nog zo strak, als ik dat doe dan krijg ik mijn oogleden niet meer dicht..Op dinsdag 05 juni 2001 23:12 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
heb je het nou over jezelf of over die foto??
Die ene (ja die) heeft wel een "moeilijke" huid zegOp dinsdag 05 juni 2001 23:17 schreef Vos het volgende:
owwja..ew miwsten nog een paaw vwienden van mwijn cwan a...
[afbeelding]
Verwijderd
is dat huid!!!Op dinsdag 05 juni 2001 23:21 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Die ene (ja die) heeft wel een "moeilijke" huid zeg
Verwijderd
Maareh..roep maar niet te hard...volgens mij beledig je hier mensen persoonlijk mee
hallo
Boeie, een keer naar de kaper en nette kleren doet al heel wat, eigen schuld dus...Op dinsdag 05 juni 2001 23:25 schreef G3R10 het volgende:
Die lan (??) pics zijn echt ziek...
Maareh..roep maar niet te hard...volgens mij beledig je hier mensen persoonlijk mee![]()
Whahahahah die linkse is net GSMGuru van GoTOp dinsdag 05 juni 2001 23:17 schreef Vos het volgende:
[afbeelding]
lol! eerst een foto van de jostiband, en nu de hitlerjugendOp dinsdag 05 juni 2001 23:17 schreef Vos het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Op dinsdag 05 juni 2001 23:33 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
[..]
lol! eerst een foto van de jostiband, en nu de hitlerjugend
Op dinsdag 05 juni 2001 23:34 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
FLIKKER OP MAN STOMME LAMERRRROp dinsdag 05 juni 2001 23:36 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
Verwijderd
Als je nou toch nix zinnigs te melden heb,Op dinsdag 05 juni 2001 23:38 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
[..]
FLIKKER OP MAN STOMME LAMERRRR
blijf dan uit de buurt van die reply button
WIE BEGINT ER NOU DAN?Op dinsdag 05 juni 2001 23:38 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
Als je nou toch nix zinnigs te melden heb,
blijf dan uit de buurt van die reply button![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Ik vind opmerkingen over een eventueele hitlerjugend niet op dit forum (nergens trouwens thuishoren) en dat laat ik merken.
problemen mee?
Speelkwartier is voorbij, beide oprotten
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
als je niet slimmer bent dan dat zal ik maar de wijste zijn en gaan slapen!Op dinsdag 05 juni 2001 23:43 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
JA
OMG
Ik speel dat spel nooit meer ik zweer het!!!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
MIETJEOp dinsdag 05 juni 2001 23:43 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
als je niet slimmer bent dan dat zal ik maar de wijste zijn en gaan slapen!
pikant detail, de pics worden wel gehost op http://vos-clan.gamepoint.net/ , zou Vos de waarheid sprekenOp dinsdag 05 juni 2001 23:44 schreef Captain Pervert het volgende:
Die pics van Vos![]()
![]()
, waar komen die vandaan? op doe kaartjes die die gasten bij zich hebben zie ik echt Counter-Strike staan, zijn dit echt clans? Zijn DIT nou de ware CS-ers?
OMG
Ik speel dat spel nooit meer ik zweer het!!!
NaliN, ik haat je
Kut sjonnie
Verwijderd
LMAOOp dinsdag 05 juni 2001 23:21 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Die ene (ja die) heeft wel een "moeilijke" huid zeg
whahaha, alsof ie een motorongeluk zonder helm op heeft gehad
hallo
<font size=4>Kappen svp</font>
Dit wordt anders een slotje, en als iemand een pest humeur heeft een waarschuwing of wat (denk ik)
Zowieso is het niet netjes om newbies in assocsiatie te brengen met geblaat. Schapen blaten, newbies praten
Dit topic is gesloten.
![]()