ik heb een laptop nodig voor school. ik volg multimedia waar we vooral photoshop premiere dreamweaver en after effects gebruiken ik ben op zoek naar krachtige laptop die ik toch elke dag kan meenemen naar school. ik ben vooral op zoek voor een laptop of ultrabook van hp of sony
Johny, het lijkt me verstandig dat je eerst even het LAA beleid doorleest. Welke modellen heb je bijvoorbeeld zelf al gezien en heb je verder nog eisen vanuit school? Vroeger heb ik op een multimedia bijv. de eis gehad dat er firewire op moest zitten. Daarnaast is ook het vermelden van een budget erg handig
[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 07-09-2013 11:38 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Er zijn geen speciale behoeften voor mijn laptop en mijn prijs kan tot ongeveer 1000 euro
Hai johnydinler 
Het is inderdaad verstandig eerst zelf eens proberen tot een oplossing te komen. In het genoemde beleid staan al veel nuttige richtlijnen.
Heb je al eens in de Pricewatch gekeken wat populaire modellen zijn? Heb je al geïnformeerd/opgezocht wat in jouw gebruikersscenario (Adobe pakket) belangrijk is bij een laptop?
Je geeft hem elke mee te moeten nemen. Dat moet dus een handzame en niet al te zware laptop zijn -> 13.3" of 15.6". Wat ook zeer prettig kan zijn is een laptop met een hoge resolutie scherm (1920*1080 bijv.). Dat zorgt er voor dat je veel werkruimte heb. 1366*768 schiet, vind ik persoonlijk, vaak te kort op dat vlak.
Volgens mij kan je nu zelf even proberen met deze eisen/wensen de Pricewatch aan te slingeren om te kijken wat er uitkomt
Het is inderdaad verstandig eerst zelf eens proberen tot een oplossing te komen. In het genoemde beleid staan al veel nuttige richtlijnen.
Heb je al eens in de Pricewatch gekeken wat populaire modellen zijn? Heb je al geïnformeerd/opgezocht wat in jouw gebruikersscenario (Adobe pakket) belangrijk is bij een laptop?
Je geeft hem elke mee te moeten nemen. Dat moet dus een handzame en niet al te zware laptop zijn -> 13.3" of 15.6". Wat ook zeer prettig kan zijn is een laptop met een hoge resolutie scherm (1920*1080 bijv.). Dat zorgt er voor dat je veel werkruimte heb. 1366*768 schiet, vind ik persoonlijk, vaak te kort op dat vlak.
Volgens mij kan je nu zelf even proberen met deze eisen/wensen de Pricewatch aan te slingeren om te kijken wat er uitkomt
[ Voor 3% gewijzigd door Bolletje op 07-09-2013 14:21 ]
Voor 1000 euro heb ik anders nog wel een in de aanbieding
haha
Accu niet meer zo goed, Teksteditor draait super!
Accu niet meer zo goed, Teksteditor draait super!
[ Voor 27% gewijzigd door Aapje! op 07-09-2013 14:24 ]