Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• provinciaaltje1
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-11 14:15
Hoi lui,

hopelijk zit ik in een juist forum met deze vraag..

ik vond mijn oude Razr weer en ind het toch zonde om weg te mikken.. maar ik weet niet meer welke provider ik hem op had, en mij hi kaartje doet niks.

is er een mogelijkheid om zo'n oude nog te unlocken? google staat vol met online unlock en betaal en tegelijkertijds allerlei posts dat die sites nep zijn..

misschien weet iemand hoe ik dat nog moet doen?

groeten!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 11:56

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Als je 'm inschakelt en door het menu heen kijkt, staan daar dan geen provider-ingestelde items tussen? Dan weet je gelijk bij wie je aan moet kloppen. Of dat nu nog zo is weet ik niet, maar vroegâh was een Vodafone-toestel gevuld met een menu met Vodafone all over it.

[ Voor 28% gewijzigd door Bastiaan op 07-09-2013 11:44 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Het is niet toegestaan om op het forum dingen te spreken hoe je toestellen kan unlocken van hun simlock. De providers hebben met elkaar afgesproken om geen gesimlockte toestellen meer uit te brengen, je zou dus in contact moeten treden met je provider die voor de lock op je telefoon heeft gezorgd.

Cogitationis poenam nemo patitur

• provinciaaltje1
Aangezien ik dacht dat het om een zwaar bejaard toestel gaat durfde ik de vraag wel te stellen...
Het is volkomen duidelijk dat de termijn van een jaar of voor mijn part twee jaar die max voor simlock geldt, nu met decennia is overschreden.

vandaar.

mvg

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:55
Bij veel providers is het enige wat je in hoeft te vullen een IMEI nummer, misschien gewoon proberen tot je een code hebt die werkt?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• provinciaaltje1
het kost je geld als blijkt dat het niet van hen is begrijp ik.
Ik wil ook wel een prepay kaartje kopen van de originele provider maar ik weet niet wie dat is dus.
Pagina: 1