reacties op review verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik heb per ongeluk op de verkeerde knop gedrukt bij het plaatsen van een reactie op een review.
Toen stonden er ineens 2 keer dezelfde reactie. Ik kan de post alleen niet verwijderen. Zou een moderator dit kunnen doen?

Alvast bedankt :
productreview: Skytec Megafoon 30W USB/SD Lithium accu review door Zomaar iemand

edit: Ik ben lekker bezig vandaag, dit bericht had eigenlijk in het "Geachte Redactie" gedeelte moeten staan.

[ Voor 10% gewijzigd door Zomaar iemand op 07-09-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderen doen we normaal niet. Je reactie kan op -2 gezet worden, en is daarmee uit het zicht, maar dat betekent dat je ook een fikse karma-boete krijgt. Lijkt me dus beter om die reactie gewoon te laten staan. Sowieso zul je daar wel een -1 voor krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
Die karma boeit me niet zo. Ik heb ruim 4k en zou niet weten wat ik er mee moet doen. Staan tussen de mogelijkheden niet echt interessante dingen.
Kan ik hem zelf ook op -2 zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, dat is voorbehouden aan crew. Dan zal ik hem voor je op -2 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
ok thanks, dan ziet het er wat netter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 20:52

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Even een beetje offtopic misschien maar kunnen jullie niet een verwijder reactie knop maken ofzo,
Dat de gebruiker die bijvoorbeeld perongeluk bij het foute topic reageerd zelf op verwijderen kan drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Het zou tamelijk ongewenst zijn als iedereen zomaar zijn eigen reacties kan verwijderen: denk aan gaten in discussies, etc. Voor die ene keer dat er een reactie verkeerd staat kan de crew altijd nog ingrijpen en anders doet het moderatiesysteem zijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En wat als er een time-limit op de verwijderknop zit? Dat je na, bijv., een kwartier het bericht niet meer kan verwijderen?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe je het ook wil maken, het is beter om het door de crew te laten doen. Echter zit er in de huidige functionaliteit een groot nadeel: karma. Het zou eleganter zijn als er een daadwerkelijke verwijder functie is, ipv het bericht uit 't zicht te halen via -2.

Just my 2 cents.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hero of Time schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:51:
Hoe je het ook wil maken, het is beter om het door de crew te laten doen. Echter zit er in de huidige functionaliteit een groot nadeel: karma. Het zou eleganter zijn als er een daadwerkelijke verwijder functie is, ipv het bericht uit 't zicht te halen via -2.

Just my 2 cents.
Zo'n -2 is inderdaad een wat lompe oplossing als je een reactie gewoon weg wilt hebben. Het handige aan de -2 is dat dergelijke reacties in de draad gemakkelijk voor de crew weer terug te vinden zijn. Maar een alternatieve, 'echte' verwijderknop is wel handig. Maar dat is iets voor de devvers dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Hide-knopje voor de gebruiker zolang er niet op gereageerd is, dat lijkt mij een mooie dev-oplossing :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Rob schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:30:
Hide-knopje voor de gebruiker zolang er niet op gereageerd is, dat lijkt mij een mooie dev-oplossing :)
Ik weet niet, die 'verborgen' reactie zal dan wel in het overzicht komen van je reacties en de frontpage moderators zullen 'm ook niet (daarmee bedoel ik niet alleen crew, maar ook promods en het algemene overzicht voor te beoordelen reacties). Of je moet het dan ook in die lijsten verbergen, wat eigenlijk gewoon betekend dat je 'm verwijdert. Klus voor crew dan weer.

Een eenvoudige gebruiker oplossing zie ik niet snel gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
Als een gebruiker echt voor de karmapunten zou gaan is het wel een beetje cru. Je besteed er veel tijd en energie in en door een klein foutje raak je meteen je verdiende punten kwijt.

Maarja op dit moment kun je er toch niets anders voor kopen dan een layout verandering of een nieuwsbrief, dus maakt het allemaal niet heel veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De softdelete is toentertijd in het leven geroepen om reacties uit het zicht van de bezoeker te krijgen maar toch toegankelijk te houden voor de crew. De -2 wordt dan ook gebruikt om reacties die niet door de beugel te kunnen te verwijderen, met de gekoppelde negatieve karmascore.

Ik vind het overigens raar dat je kiest om de reactie uit het zicht te halen; voor een reactie die per ongeluk twee keer is geplaatst is eigenlijk een score 0 meer dan afdoende. Een -2 vind ik veel te harde actie en is eerder bedoeld voor zwaar trollende/flamende reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Robin schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:43:
Een -2 vind ik veel te harde actie en is eerder bedoeld voor zwaar trollende/flamende reacties.
Inderdaad, Als je dan een foutje hebt gemaakt (gebeurt iedereen wel eens) krijg je gelijk een karma straf.

Kan je niet een foutje-knop toevoegen

Dus niet zo:
-3 -2 -1 0 1 2 3

Maar zo:
-3 -2 -1 0 1 2 3 Of heb je een foutje gemaakt?

Dat die knop alleen maar voor jezelf zichtbaar is gedurende 20 minuten, Zodat als je een foutje hebt gemaakt je de reactie kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
Maar zijn er mensen hier die de karmapunten werkelijk gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

J.S. Coolen schreef op zondag 08 september 2013 @ 19:01:
Maar zijn er mensen hier die de karmapunten werkelijk gebruiken?
Ik maak er heel dankbaar gebruik van hoor in de vorm van ruimte van m'n fotoalbum hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

^ Dat en CustomCSS en nog andere leuke toevoegingen die je in de Karmastore kan vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Hero of Time op 08-09-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomaar iemand
  • Niet online
fotoalbum kan overal op het web of op eigen server en die dingen die in de karmastore staan vind ik persoonlijk niet echt de moeite waard. Boeit me niet heel erg hoe een website eruit ziet.
Maar dat zal inderdaad voor iedereen anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

J.S. Coolen schreef op zondag 08 september 2013 @ 19:16:
fotoalbum kan overal op het web of op eigen server
Toch is het handiger om al je foto's op 1 centrale plek te hebben staan (Dus voor reviews niet een photobucket link maar een tweakers link)
J.S. Coolen schreef op zondag 08 september 2013 @ 19:16:
en die dingen die in de karmastore staan vind ik persoonlijk niet echt de moeite waard. Boeit me niet heel erg hoe een website eruit ziet.
Maar dat zal inderdaad voor iedereen anders zijn.
Dat is toch inderdaad persoonlijke mening

Karma laat ook wel een beetje zien hoe betrouwbaar je info is, Als TERW_DAN zou zeggen dat een bepaalde AMD processor beter is dan een bepaalde Intel processor zou ik dat eerder geloven dan als een broer banaan figuur het zou zeggen :+
Pagina: 1