Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beun92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-09 08:04
hallo mede-tweakers,

ik zit met een probleem.
ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden bij mycom een OCZ agility 3 60gb gehaald.
deze heeft eerst in een laptop gezeten. werkte perfect.
vervolgens heb ik hem in een netbookje gedaan. dit paste echt nog maar net maar hierdoor heb ik wel de garantie stikker beschadigd, deze is nu er half af.
een half jaar geleden heb ik hem in een laptop gedaan die ik altijd bij me heb voor school etc.
dit werkte perfect tot dinsdag. windows begon tegen te sputteren. ik kom applicaties neit openen, sluiten en windows afsluiten was ook geen succes.
toen heb ik maar 5 seconden de knop inhouden en de laptop opnieuw opgestart. eerst herkende de bios de schijf wel maar liep hij vast op het booten van windows. na 3x aan en uit herkende de bios de ssd niet meer.
vanaf dat moment is me ssd compleet dood. er brand alleen een lampje dat er spanning op staat.

me grote probleem is op dit moment.
-me ssd is dood,
-ik heb geen bonnetje meer
-de garantie zegel is verbroken.

ik begreep dat je garantie kan krijgen via serie nummer, maar hoe los ik dat op met de garantie zegel? letten ze daar echt op of geloven ze het wel ?

ik las op internet dat dit type ssd's wel vaker zo zijn overleden, mischien een goed extra argument of is hij een beetje slap?

ik weet op dit moment echt niet wat wijsheid is.

alvast bedankt,

beun

I love it when women go to school. It's like seeing a monkey on roller skates -- it means nothing to them, but it's so adorable for us. -- General Aladeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij (de SSD) tog al dood is stuur je hem toch gewoon op? Als ze geld vragen ivm geen garantie zie je van het herstellen van de SSD af en betaal je niks!! Zo zou ik het doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beun92
Verwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 00:22:
Als hij (de SSD) tog al dood is stuur je hem toch gewoon op? Als ze geld vragen ivm geen garantie zie je van het herstellen van de SSD af en betaal je niks!! Zo zou ik het doen!!
oke, ik ga er vanuit dat je wel bedoelt direct naar OCZ en dus mycom erbuiten laat? en moet ik er dan een hele brief bij typen hoe het is gekomen, waarom de stikker is aangetast en wat ik al geprobeerd heb of moet ik gewoon minimale informatie geven?
moet ik dan een ticket aanmaken via hun site voor dat ik hem verstuur?

alvast bedankt.

I love it when women go to school. It's like seeing a monkey on roller skates -- it means nothing to them, but it's so adorable for us. -- General Aladeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Beschadigde garantiestikker zal het probleem denk ik niet zijn.

Ik zou gewoon naar mycom gaan. Als je gepint hebt, staat dat vast wel ergens op je rekening.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beun92 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 00:28:
[...]

oke, ik ga er vanuit dat je wel bedoelt direct naar OCZ en dus mycom erbuiten laat? en moet ik er dan een hele brief bij typen hoe het is gekomen, waarom de stikker is aangetast en wat ik al geprobeerd heb of moet ik gewoon minimale informatie geven?
moet ik dan een ticket aanmaken via hun site voor dat ik hem verstuur?

alvast bedankt.
Ik doelde op terug sturen naar Mycom.

Volgens mij stuurt Mycom de desbetreffende SSD dan op naar OCZ. En als er geen gebruik gemaakt kan worden van de garantie geven ze jouw bericht. Betalen of niet gemaakt je SSD. Ik weet het vorig genoemde NIET met zekerheid te zeggen overigens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beun92
ik heb het idd gepint, alleen de bank onthoud het een jaar en het is al langer geleden dus ik kan het niet bewijzen. ik geloof best dat mycom dit wel kan maar ik heb nou niet echt het idee dat zo'n bedrijf daar zin in heeft en hoeveel moeite het kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica