Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goedkoopste ADSL provider

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben opzoek voor bij mijn opa en oma een goedkope ADSL verbinding ;) we hebben daar geen internet, en snel hoeft het niet te zijn, wifi van buren is onbereikbaar door de dikke muren... ;)

Alleen nu ben ik opzoek naar een goedkoop ADSL abonnement hoeft geen bekende provider te zijn maar iets rond de 15 euro per maand is dat nog mogelijk? Ik kwam laatst een provider tegen, leek een beetje op de oude providers.. maar kan het nergens vinden...

Iemand een idee? :D Bedankt!

Google geeft alleen Tele2... maar dat wil ik echt niet!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:19:
Met welke beargumenteerde reden?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels ook Telfort gegeven ;) maar tele2 drama en ik heb een hele slechte reden die ik maar niet noem, maar verschillende daarbij ook.

Telfort is 18,50 per maand... ;) Iemand een idee of er ook een abonnement van 9,95 bestaat zoals vroeger... hehe ik vond iets van 14,95 maar daar hebben ze 35 euro aansluitkosten.

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:02
Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:19:
Hoi, ik ben opzoek voor bij mijn opa en oma een goedkope ADSL verbinding ;) we hebben daar geen internet, en snel hoeft het niet te zijn, wifi van buren is onbereikbaar door de dikke muren... ;)

Alleen nu ben ik opzoek naar een goedkoop ADSL abonnement hoeft geen bekende provider te zijn maar iets rond de 15 euro per maand is dat nog mogelijk? Ik kwam laatst een provider tegen, leek een beetje op de oude providers.. maar kan het nergens vinden...

Iemand een idee? :D Bedankt!

Heb je een werkende vaste telefoonaansluiting daar? En heb je er zelf een beetje verstand van?
Zo ja, dan kan ik je http://www.anno.nu/acties.html&prodid=701 aanraden
14,95E voor 8Mbit down/1Mbit up + dat het contract maar 3 maanden is (dus mocht het niet werken of mocht je een alternatief vinden, kun je na 3 maanden opzeggen). Nadeel is dat ze zelf geen gratis modem uitlenen, die moet je kopen of zelf hebben. Maar je kunt er zo één vanaf 2,50 op een rommelmarkt ofzo opduikelen.

Wil je zonder gedoe en voor langere tijd, neem dan Telfort voor 18,50 per maand. Zit alles bij/inclusief lijnhuur als je geen vaste telefoon hebt.

Zoals ik al zei, als je een werkende vaste telefoon hebt, kan het goedkoper. Zo heeft Online.nl volgens mij nog een 4Mbit-variant voor 12,50Euro.

[ Voor 5% gewijzigd door timmie1 op 06-09-2013 23:29 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Verwijderd

Topicstarter
Nah ze hebben gewoon een telefoonlijn van KPN, en dat willen ze zou houden, geen gezeur mee hebben ;) Dat was het inderdaad!! Anno.nu! Modem en Router heb ik al liggen :) Super dit!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als het niet persé ADSL hoeft te zijn, zou je ook eens kunnen kijken naar de kabelboer. Als je belt via de kabel krijg je een kabelmodem, en daar zit dan ook gratis een basisvorm van internet bij (128/64kbps als ik me niet vergis).

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• timmie1
Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:30:
Nah ze hebben gewoon een telefoonlijn van KPN, en dat willen ze zou houden, geen gezeur mee hebben ;) Dat was het inderdaad!! Anno.nu! Modem en Router heb ik al liggen :) Super dit!
Kan het je erg aanraden, wij hebben het ook!
spone schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:30:
Als het niet persé ADSL hoeft te zijn, zou je ook eens kunnen kijken naar de kabelboer. Als je belt via de kabel krijg je een kabelmodem, en daar zit dan ook gratis een basisvorm van internet bij (128/64kbps als ik me niet vergis).
Da's toch gewoon ouderwets inbellen? is nl. 64/64 snelheid (Bij Ziggo dan)

[ Voor 38% gewijzigd door timmie1 op 06-09-2013 23:31 ]

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nee, dat is daadwerkelijk een DOCSIS verbinding en geen inbelverbinding.

@hieronder: heb ook nooit gezegd dat het snel was. Jij ook niet trouwens :Y)

[ Voor 35% gewijzigd door spone op 06-09-2013 23:34 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat wil ik niet. Dat is echt een bagger verbinding ;) En kabelboeren mag ik ook niet.

• timmie1
Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:33:
Nee, dat wil ik niet. Dat is echt een bagger verbinding ;) En kabelboeren mag ik ook niet.
Okee dan, dan blijft Anno als enige over, neem ik aan? :9

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk wel ;) Tenzij er iets voor een tientje is ;) haha

• timmie1
Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:36:
Eigenlijk wel ;) Tenzij er iets voor een tientje is ;) haha
Ik denk niet dat het nog lager gaat, iets van "voor niks gaat de zon op"-verhaal... ;-)

Edit: Ik zie net dat ik bij online.nl ook niet meer voor de 12,50-variant kan kiezen.
Maar 4Mbit is tegenwoordig ook wel weinig normaal gebruik, dus waarschijnlijk zou dat toch niet voldoen.

Edit2: Als je naar een kabelboer zou gaan, moet je bij die telefonie+basisinternet wel tv-abonnementskosten bijrekenen, hé. Dan kom je al tussen 25-30 Euro per maand.

Verwijderd

Topicstarter
Idd ja ;) En een rot verbinding dna... dat is nisk

• timmie1
Hieronder nog een speedtestje met Snel Internet-abo:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2949814535.png

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 20:57
Ik heb het niet helemaal gelezen maar ik denk dat het handigste is om via een vergelijker, breedbandwinkel.nl, adslwinkel.nl etcetcetc een postcode check te doen en daar een abonnement te kiezen.

Tele2 20 mb pakket wordt veel gekozen en is naar mijn mening niks mis mee.. Bij iedere provider is er wel iemand met klachten.

Ik heb recent een blog item gemaakt op een van mijn sites over goedkoopste internet abonnementen, misschien heb je er wat aan http://www.goedkoopintern...goedkoopste-internet.html
(links op die pagina zijn affiliate links naar breedbandwinkel.nl)

• timmie1
Maaark schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:59:
Ik heb het niet helemaal gelezen maar ik denk dat het handigste is om via een vergelijker, breedbandwinkel.nl, adslwinkel.nl etcetcetc een postcode check te doen en daar een abonnement te kiezen.

Tele2 20 mb pakket wordt veel gekozen en is naar mijn mening niks mis mee.. Bij iedere provider is er wel iemand met klachten.

Ik heb recent een blog item gemaakt op een van mijn sites over goedkoopste internet abonnementen, misschien heb je er wat aan http://www.goedkoopintern...goedkoopste-internet.html
(links op die pagina zijn affiliate links naar breedbandwinkel.nl)
Ik denk dat een postcodecheck in dit geval niet veel uitmaakt.
TS is op zoek naar goedkoopste internet dat werkt, daarbij is snelheid niet zo van belang.
Bovendien, als TS Anno neemt, kan hij na 3 maanden testen beslissen om over te stappen of juist niet.

+dat de Tele2-modems zo brak zijn dat je er wel problemen mee moet verwachten...

[ Voor 4% gewijzigd door timmie1 op 07-09-2013 00:14 ]

Pagina: 1