Concrete Loop Watercooling
niemand... ?
Verwijderd
Meerdere. hoezo ??Op woensdag 06 juni 2001 22:07 schreef FreeRider het volgende:
niemand... ?
Jofel !Op woensdag 06 juni 2001 22:26 schreef liekens het volgende:
[..]
Meerdere. hoezo ??
Ik probeer 'm dus te installeren, maar de applicatie (Intel Netort Manager 05.41a) die ik van www.intel.com heb gehaald ziet 'm niet. Nu wou ik 'm dus updaten met npadmin, maar die zeurt er weer over dat ik niet als "supervisor" ben aangemeld... heb nog geen seriele nulmodem kabel, moet het daar nog mee proberen. Hij boot volgens mij wel goed, want beide LED's knipperen en de groene LED gaat gewoon aan na ongeveer 5 seconden. Heb je een idee hoe ik dat ding zichtbaar krijg in m'n LAN en of het uiteindelijk goed werkt met Windows 98SE en een DeskJet 690C ?
Is die NetPort een dingetje (tja) om je printer in het netwerk te hangen?
In dat geval, is de 690C een 'WinPrinter', oftewel, je MOET er een (Windows)computer op aansluiten...
In dat geval, is de 690C een 'WinPrinter', oftewel, je MOET er een (Windows)computer op aansluiten...
Neuh, kan ook met DOS of Win 3.11.
Tsssk wat een klotedingen zijn dat zeg.. brakke IPX bakken... Ga er geen moeite meer aan verspillen.
Liekens, bedankt he.
Liekens, bedankt he.
Verwijderd
Sorry, maar ik was even niet langsgeweest.Op zaterdag 09 juni 2001 00:36 schreef FreeRider het volgende:
Tsssk wat een klotedingen zijn dat zeg.. brakke IPX bakken... Ga er geen moeite meer aan verspillen.
Liekens, bedankt he.
Als je netwerk hem niet ziet zit er daar al wat mis. Heb je een handleiding ? Zet desnoods even IPX en Netbeui etc. aan op je machine. Hij staat waarschijnlijk op 1 protocol ingesteld. Het belangrijkste is dat die manager hem ziet en dat is een kwestie van netwerkinstellingen.
Hoe zit die aan je netwerk ?
Mail me anders even, dat gaat wat rapper.
Mkay, mail is onderweg. Excuses voor mijn vinnigheid, maar ik heb het gehad met dit ding
Pagina: 1