Beste mede-tweakers,
Binnenkort ga ik een TV aanschaffen en daar heb ik jullie hulp bij nodig! Hieronder een lijstje met wensen en eisen.
Advies voor leuk niet te groot tv meubel is welkom, smaak en prijswensen gaan uit naar dit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20247656/.
40 inch : pricewatch: Samsung UE40F6100 Zwart
Voldoet qua specificaties op het eerste gezicht, de voet van de TV valt echter niet geheel in de smaak. Beschikbaarheid van dit model is verder ook beperkt.
32 inch : pricewatch: Samsung UE32F6400 Zwart
Helaas 32 inch, verder vind ik het design van deze TV heel erg mooi. 40 inch versie (pricewatch: Samsung UE40F6400 Zwart) van dit model valt helaas buiten het budget.
Graag hoor ik van jullie welke TV’s goed passen bij bovenstaande eisen en of mijn opties daar bij passen. Alternatieven en suggesties sta ik uiteraard voor open.
Ik wil jullie alvast hartelijk danken voor alle input!
Binnenkort ga ik een TV aanschaffen en daar heb ik jullie hulp bij nodig! Hieronder een lijstje met wensen en eisen.
- 100Hz is zo'n beetje de standaard tegenwoordig (geloof ik
).
- SMART TV, 3D en andere marketing stunten geef ik niet om. De focus ligt op beeldkwaliteit. Mijn Raspberry Pi kan ik prima gebruiken als mediaspeler.
- Rond 40-42 inch (afstand tot TV is ongeveer 3 à 4 meter). Dit lijkt mij goed bij elkaar passen?
- Ethernet & WiFi zou prettig wezen, echter geen must.
- Mooi design is gewenst, liefste een zilveren TV hoewel ik weet dat dit bij Samsung de duurdere modellen zijn.
- Ten minste 2 HDMI poorten, liefste 3 stuks.
- Budget: 400-550, liefste 500.
- Geen idee hoe de reactiesnelheden met betrekking tot gamen van TV’s tegenwoordig zijn? Het is mogelijk dat in de nabije toekomst een PlayStation 4 aangesloten zal worden. Hier eis ik geen super snelheden, veel vertraging is echter wel storend.
Advies voor leuk niet te groot tv meubel is welkom, smaak en prijswensen gaan uit naar dit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20247656/.
40 inch : pricewatch: Samsung UE40F6100 Zwart
Voldoet qua specificaties op het eerste gezicht, de voet van de TV valt echter niet geheel in de smaak. Beschikbaarheid van dit model is verder ook beperkt.
32 inch : pricewatch: Samsung UE32F6400 Zwart
Helaas 32 inch, verder vind ik het design van deze TV heel erg mooi. 40 inch versie (pricewatch: Samsung UE40F6400 Zwart) van dit model valt helaas buiten het budget.
Graag hoor ik van jullie welke TV’s goed passen bij bovenstaande eisen en of mijn opties daar bij passen. Alternatieven en suggesties sta ik uiteraard voor open.
Ik wil jullie alvast hartelijk danken voor alle input!