* Verkeerde topic! Hoe pas ik dit aan
*
Sinds 3 dagen heb ik last van het plotseling vastlopen van mijn pc.
Tijdens het spelen van een willekeurig spel, de ene keer na 2 minuten en de andere keer houdt hij het een minuut of 20 vol. Soms blijft het geluid wel doorgaan!
Echter ben ik nu aan het testen op de onboard (HD4000) en hier heb ik tot nu toe geen problemen mee.
Ik heb ook een andere videokaart geprobeerd en deze geeft hetzelfde resultaat.
Het betreft een:
Intel 4570k @ stock
16GB RAM 1600Mhz corsair
AMD HD5870 @ stock, de andere geteste GPU een 8800GT.
Samsung 830 128GB
WD 1TB Black
850 WATT Silverstone Strider
Max temperaturen:
CPU 65 onder PRIME95
GPU 66 onder FURMARK (Voltage regulators wordt wel tot 81 )
Ik heb het vermoeden dat de problemen bij de voeding vandaan komen, omdat alles nu wel draait zonder een Videokaart. Dit kan ik helaas niet testen.
Iemand een suggestie wat het anders zou kunnen zijn? (of misschien meer of specifiekere info nodig? )
Sinds 3 dagen heb ik last van het plotseling vastlopen van mijn pc.
Tijdens het spelen van een willekeurig spel, de ene keer na 2 minuten en de andere keer houdt hij het een minuut of 20 vol. Soms blijft het geluid wel doorgaan!
Echter ben ik nu aan het testen op de onboard (HD4000) en hier heb ik tot nu toe geen problemen mee.
Ik heb ook een andere videokaart geprobeerd en deze geeft hetzelfde resultaat.
Het betreft een:
Intel 4570k @ stock
16GB RAM 1600Mhz corsair
AMD HD5870 @ stock, de andere geteste GPU een 8800GT.
Samsung 830 128GB
WD 1TB Black
850 WATT Silverstone Strider
Max temperaturen:
CPU 65 onder PRIME95
GPU 66 onder FURMARK (Voltage regulators wordt wel tot 81 )
Ik heb het vermoeden dat de problemen bij de voeding vandaan komen, omdat alles nu wel draait zonder een Videokaart. Dit kan ik helaas niet testen.
Iemand een suggestie wat het anders zou kunnen zijn? (of misschien meer of specifiekere info nodig? )
[ Voor 2% gewijzigd door Com. Hunter op 06-09-2013 17:55 . Reden: VERKEERDE TOPIC! ]