Mycom

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 20:52

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Lieve Adjes...

Ik heb met de review over de i5 4670K een digitale coupon gewonnen die ik bij Mycom kan besteden, Nu is daar het een en ander misgegaan, Dit is niet de 1e keer dat dit is gebeurt Jeroen10 heeft dit ook al gehad.

Nu wil ik graag weten waarom jullie voor MyCom kiezen.

Alvast bedankt,
Djesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:23
Kun je wel vertellen wat er mis is gegaan? Nu geef je een beetje te weinig info om het door te zetten naar de juiste persoon. Als je het niet publiekelijk wil melden, kun je het dan via een DM sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
http://tweakers.net/shopreview/17/mycom/shopreviews/

jeroen10

Algemeen

Via tweakers een digitale cadeaubon gewonnen van 50 euro te besteden bij Mycom.

Dit gedaan, keurig de code ingevoerd en pakketje werd verzonden, zover alles goed. Toen PostNL aan de deur, of ik even ruim 37 euro rembourskosten wilde betalen voor het pakket??. Pakket geweigerd en teruggestuurd naar Mycom.

2e poging gedaan, bestelling gaat goed, PostNL aan de deur of ik weer ruim 37 euro rembourskosten wil betalen??

Inmiddels ook e-mails gestuurd naar Mycom. Eerst begrip, niemand begrijpt hoe dit kan, helemaal omdat Mycom geen rembours doet. Daarna de belofte van een medewerker (zal express geen naam noemen) Dat hij het persoonlijk in orde ging maken, echt alles zou goedkomen, ook zou ik een extra korting van 10 euro krijgen op een volgende bestelling.

Nu 2 weken later, meerdere e-mails gestuurd en niemand reageert hierop. heb van die medewerker de belofte gekregen dat alles goed komt, maar ik word keihard voorgelogen, niemand reageert op mijn e-mails en het toppunt ze hebben nu mijn kortingscode ongeldig gemaakt.

Kortom ik heb nu helemaal niets, mijn 50 euro is me ontnomen door Mycom, ze hebben niets geleverd en ze hebben mij keihard voorgelogen.

ik heb meerdere bestellingen gedaan bij Mycom, altijd goedgegaan, maar dit is echt zo diep in en intriest.

Ook erg triest in inbox van Mycom zelf staat alles afgehandeld???

Verzending

Verzenden maar wel bij een kortingsbon van 50 euro, tot 2 keer toe ruim 37 euro rembourskosten willen hebben?????

Aftersales

Klantenservice, ze zeggen veel maar doen echt helemaal niets voor je.

Update 04-09-2013

Nadat ik met active-care contact heb opgenomen, heb ik een dagje later een e-mail ontvangen met excuses, de wil om het op te lossen is gelukkig nog aanwezig bij hun.

Ik kan nu zeggen dat ik een nette oplossing gekregen heb en uiteindelijk tevreden ben.

Ik

Algemeen

Nadat ik met de processerreview over de i5 4670K een couponcode van 50 euro had gewonnen die ik bij MyCom kon besteden een muis en toetsenbord besteld.

De site heeft wat af van een mislukte pricewatch, Dit zoekt best slecht, Ook heeft het bedrijf weinig aanbod, Nu moet je blij zijn met wat je krijgt maar ik had liever een coupon voor Azerty gehad.

Verzending

De verzending was gewoon SLECHT De eerste keer was ik niet thuis dus liet PostNL een briefje achter waarop stond dat ze morgen weer kwamen, Nu stond daar onder dat ik 32,80 contant in huis moest hebben, Gebeld met MyCom...

MyCom

Toen ik mycom belde kreeg ik eerst te horen dat het 20 cent per minuut kost, Daarna kreeg ik een medewerker van MyCom aan de lijn.

Nadat ik had uitgelegd wat er aan de hand was ging de medewerker uitzoeken hoe het kan (kost nog steeds 20 cent per minuut!) Uiteindelijk bleek dat het pakket perongeluk op rembours vas verzonden, Gevraagd of ze een ander pakket wouden verzenden maar dan niet op rembours, Dit wouden ze niet. Eerst moest namelijk het eerste pakket terug bij MyCom komen, Daarna zouden ze het zelfde pakket verzenden maar dan niet op rembours...

Nu word het dus wachten wanneer het pakket weer bij MyCom aankomt, Volgens MyCom gaat het ongeveer 2 weken duren.

Mycom verzend de pakketten nu al minimaal 4 keer (2x bij jeroen, 2x bij mij) onder rembours terwijl je een coupon hebt voor 50 euro, Ik vind het toch wel slordig van MyCom.

Nu ben ik er dus ook achter dat jullie (waarschijnlijk) de coupons voor 32,80 euro inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Bump?

Ik baal er erg van dat mycom zulke slechte service heeft en dat het al vaker mis is gegaan met verzenden, Ben vandaag jarig en wou een Raspberry pi, Daarvoor waren de muis en het toetsenbord. Gaat nu wat langer (lees veel langer) duren.

Als ik eerlijk ben vind ik MyCom een kl*tewinkel wat service en verzending betreft.

Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden.

Korte samenvatting van verhaal in 1e post:

Pakket bij MyCom besteld, Zou worden bezorgt maar ik was er niet. Kaartje achtergelaten waarop stond dat ik contant 32,80 euro moest betalen, gebeld met MyCom die zeggen dat ik het eerst moet betalen en dat ze her daarna terugstorten naar mijn rekening. Dit niet gedaan, Nu aan het wachten tot het pakket terug is bij mycom zodat ze het weer kunnen versturen, Gaat nog 2 weken duren... :(

[ Voor 9% gewijzigd door Djesse8999 op 08-09-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ook medewerkers van Tweakers hebben weekend ;) Maar euh, geef je Tweakers nu de schuld dat Mycom je verzending heeft verprutst? Dat kan bij elke winkel gebeuren namelijk.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 13:17
laat het in Zeist bezorgen bij de mycom, zoek een lekkere middag uit en ga een stukje fietsen :)

In all seriousness, jammer dat het verzenden mislukt is, en er zal ook wel iets vaags aan de hand zijn, maar zou je dit niet met MyCom regelen? Als je van je oma €50 euro krijgt en je koopt iets wat later niet goed blijkt te zijn, ga je toch ook niet zo tegen je oma tekeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
MueR schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:49:
Ook medewerkers van Tweakers hebben weekend ;) Maar euh, geef je Tweakers nu de schuld dat Mycom je verzending heeft verprutst? Dat kan bij elke winkel gebeuren namelijk.
Nee ik geeft tweakers niet de schuld. Sorry als dat zo overkwam.

En dat kan inderdaad gebeuren maar dat het al 2 keer is gebeurt terwijl er is betaald met een coupon van tweakers vind ik wel slordig van MyCom.
Uncle Mel schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:23:
laat het in Zeist bezorgen bij de mycom, zoek een lekkere middag uit en ga een stukje fietsen :)

In all seriousness, jammer dat het verzenden mislukt is, en er zal ook wel iets vaags aan de hand zijn, maar zou je dit niet met MyCom regelen? Als je van je oma €50 euro krijgt en je koopt iets wat later niet goed blijkt te zijn, ga je toch ook niet zo tegen je oma tekeer?
Mijn oma verzend geen pakketjes :+
Even serieus...

MyCom heb ik al gebeld maar die zeggen dat ik moet wachten tot de bestelling terug is bij mycom zodat ze het goed kunen verzenden, Ik was gisteren jarig en had graag voor die tijd het toetsenbord en de muis in huis gehad, Dat is er dus niet van gekomen.

Maar mijn hoofdvraag was: Waarom een coupon voor MyCom en niet voor bijvoorbeeld Azerty? die hebben een groter aanbod en daar gaat verzenden wel goed.

MyCom

http://www.kieskeurig.nl/...88A017E3DC1256C220034A923
Score 7,1

http://www.beslist.nl/s0000000596/
44% goed
56% slecht
--------------------------------------
Azerty
www.kieskeurig.nl/azerty/...4719E654FC12571A2003F71B9
Score 8,7

http://www.beslist.nl/s0000002060/
73% goed
27% slecht

Zegt natuurlijk niet alles maar die score van 44% bij goed is natuurlijk een beetje schrikwekkend (vind ik)

---EDIT---

Contact opnemen met MyCom is dus bijna onmogelijk, Ook wil ik geen 20 cent per minuut betalen voor service waarmee je gewoon niks opschiet...

[ Voor 3% gewijzigd door Djesse8999 op 09-09-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Je hebt buiten een nummer toch ook nog de optie om te mailen of er langs te gaan?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Waarom wordt de TS zo aangevallen? Handelswijze van MyCom lijkt me redelijk vreemd en voor Tweakers.net ook niet wenselijk dat dit proces niet lekker loopt aangezien de coupons hier worden aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
pino85 schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:29:
Je hebt buiten een nummer toch ook nog de optie om te mailen of er langs te gaan?
Mails reageren ze niet op, Heb er al 4 gestuurd. Langs gaan zou kunnen, Maar dan krijg ik het spul nog niet mee naar huis, Dan moet ik ook nog regelen dat ik in de fysieke winkel met de digitale coupon kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Hmm dat is wel vreemd inderdaad als ze echt helemaal niet meer reageren, ik zelf heb deze ervaringen niet met mycom al kan het zo nu en dan wel wat langer duren als in dagen voor je reactie krijgt.
Toch mocht het zo zijn dat je geen reactie krijgt via de mail en ook sowieso niet dat nummer wilt bellen dat enkel even langs gaan en de situatie uitleggen over zal blijven. Ik kan me niet voorstellen dat Mycom dit niet fatsoenlijk zal gaan oplossen als je langs komt en de situatie uit legt.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Ik ga het uitzoeken voor je. Tot die tijd even geduld. Uiterlijk morgenmiddag heb ik een oplossing voor je. Het is vervelend, maar waar gehakt wordt vallen soms spaanders. Ik zie ook liever dat een bestelling gewoon soepel verloopt. Onze excuses daarvoor, ook al hebben we er weinig tot niets mee te maken.

Het hoe en waarom van het partnerschap tussen Tweakers is een zaak voor ons, en niet voor jullie. Daarover ga ik verder niet in discussie.

[ Voor 47% gewijzigd door zeef op 10-09-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
Vergeet niet dat de winkels van Mycom franchise houders zijn.
Heb bestellingen via de website gedaan (ging voorheen altijd goed) maar laatste 2x niet en heb besloten om de bestellingen te laten leveren bij de winkel. Dat gaat meestal wel goed.

Laat hem leveren bij de winkel en haal het daar op.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag Djesse,

Ik betreur het ten zeerste dat je deze ervaring hebt opgedaan bij MyCom, en wil graag beginnen met het maken van mijn welgemeende excuses namens de BAS Group.

Zoals je zelf al hebt aangegeven, is er tijdens het bestellen met de coupons iets fout gegaan en zijn deze orders verzonden onder rembours.
Uiteraard is dit probleem volledig te wijten aan de systemen gekoppeld aan MyCom. Inmiddels is het probleem opgelost en dit zou in de toekomst niet meer mogen voorkomen.

Ik begrijp dat door het fixen van de bug op onze website jij niet geholpen bent. Daarvoor zou ik graag telefonisch met je in contact komen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om je telefoonnummer te mailen naar r.verschuren@basgroup.nl of te PMen via Tweakers.net. Graag ontvang ik ook het ordernummer van de remboursbestelling.

Na ontvangst van je gegevens neem ik direct contact met je op, om zo snel mogelijk je negatieve ervaring om te zetten naar een positieve.

Met vriendelijke groet,

Randy Verschuren
BAS Group - MyCom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:25
Nette actie hierboven.
Uiteraard moeten fouten niet voorkomen maar aangezien we allemaal mensen zijn..

Het erkennen van een gemaakte fout is wat veel winkels nog wel eens mogen leren de BAS Group is op het goede spoor.

Wel jammer dat de klant hiervoor toch best wat moeite heeft moeten doen. Misschien nog een klein verbeterpuntje voor de BAS Group?

[ Voor 23% gewijzigd door Gadgeteer op 13-09-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Goede oplossing geboden: in plaats van 50 euro 100 euro cadeau, Top van Basgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:32:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om je telefoonnummer te mailen naar r.verschuren@basgroup.nl of te PMen via Tweakers.net.
Ik begrijp dat dit de weg is naar een nette oplossing maar het is naar mijn idee te laat. De gegevens van TS liggen al lang bij de klantenservice. Waarom begint BASgroep daar niet de boel aan te pakken? 4 Keer mailen en geen antwoord is géén service. En dan nu, omdat het via deze weg gespeeld wordt, komt er een keer €50 extra korting, wat altijd leuk is, en anderen krijgen dit niet terwijl het bij hen ook de soep in draait. BASgroep zou eerst zijn gehele processen op orde moeten brengen, te beginnen bij klantenservice, klantcontact en bestelproces. Dat er twee keer dezelfde fout wordt gemaakt betekent dat er slecht geschakeld kan worden en dat men niet leert van eerder gemaakte fouten.*

Ik sta nog steeds achter het idee om het probleem van TS op te lossen op deze manier maar het is erg goedkoop. BASgroep maakt er een puinhoop van, communiceert slecht tot niet met de klant en dan ineens, wanneer er een bericht aan de grote klok wordt gehangen is er wél iets mogelijk, omdat er waarschijnlijk (=aanname) iemand van Tweakers contact heeft opgenomen met een contactpersoon van BASgroep.

* ik heb niet duidelijk hoeveel tijd er tussen de eerste persoon en TS zit hoeveel tijd hiertussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
sypie schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:58:
[...]
Ik begrijp dat dit de weg is naar een nette oplossing maar het is naar mijn idee te laat. De gegevens van TS liggen al lang bij de klantenservice. Waarom begint BASgroep daar niet de boel aan te pakken? 4 Keer mailen en geen antwoord is géén service. En dan nu, omdat het via deze weg gespeeld wordt, komt er een keer €50 extra korting, wat altijd leuk is, en anderen krijgen dit niet terwijl het bij hen ook de soep in draait. BASgroep zou eerst zijn gehele processen op orde moeten brengen, te beginnen bij klantenservice, klantcontact en bestelproces. Dat er twee keer dezelfde fout wordt gemaakt betekent dat er slecht geschakeld kan worden en dat men niet leert van eerder gemaakte fouten.*

Ik sta nog steeds achter het idee om het probleem van TS op te lossen op deze manier maar het is erg goedkoop. BASgroep maakt er een puinhoop van, communiceert slecht tot niet met de klant en dan ineens, wanneer er een bericht aan de grote klok wordt gehangen is er wél iets mogelijk, omdat er waarschijnlijk (=aanname) iemand van Tweakers contact heeft opgenomen met een contactpersoon van BASgroep.

* ik heb niet duidelijk hoeveel tijd er tussen de eerste persoon en TS zit
Ben het deels met je eens.

Ook al heb ik een goede oplossing gekregen had ik toch liever gezien dat het de 1e keer goed ging.
Basgroep is een beetje slordig, Als ik geen topic had geopend werd ik ( waarschijnlijk ) nooit of heel laat geholpen.
Pagina: 1