Beste Tweakers,
Ik heb een tijdje geleden de Seagate Barracuda 1TB (ST1000DM003) maar tot mijn spijt geeft hij de volgende fout aan wanneer ik hem in de nieuwe zelfbouw PC stop:
Disk error occurred
press ctrl+alt+del to restart
Wanneer ik Ctrl Alt Del indruk reboot hij, maar dan weer exact met dezelfde melding. Ook op internet kan ik niks vinden over dit probleem, wel dat mensen het probleem zelf hebben maar die kunnen het oplossen door middel van een recovery. Omdat dit een zelfbouw is, is er geen recovery modes aanwezig helaas
Ik heb met Saturn contact gehad en die adviseerden mij om het product terug te sturen, maar is er geen andere manier van oplossen? Hij maakt namelijk niet een tikkend geluid dat hij daadwerkelijk "stuk" is.
Wat ik zelf heb geprobeerd:
- Moederbord batterij eruit gehaald (BIOS reset)
- Harde schijf op andere SATA ports aangesloten
- Harde schijf op andere voedingsconnectoren aangesloten
Wij wordt nog wél herkent op mijn eigen PC zelf, en wat betreft het moederbord: alles werkt zoals het hoort maar de harde schijf niet.
Iemand die bekend is met het probleem/oplossing?
Ik heb een tijdje geleden de Seagate Barracuda 1TB (ST1000DM003) maar tot mijn spijt geeft hij de volgende fout aan wanneer ik hem in de nieuwe zelfbouw PC stop:
Disk error occurred
press ctrl+alt+del to restart
Wanneer ik Ctrl Alt Del indruk reboot hij, maar dan weer exact met dezelfde melding. Ook op internet kan ik niks vinden over dit probleem, wel dat mensen het probleem zelf hebben maar die kunnen het oplossen door middel van een recovery. Omdat dit een zelfbouw is, is er geen recovery modes aanwezig helaas
Wat ik zelf heb geprobeerd:
- Moederbord batterij eruit gehaald (BIOS reset)
- Harde schijf op andere SATA ports aangesloten
- Harde schijf op andere voedingsconnectoren aangesloten
Wij wordt nog wél herkent op mijn eigen PC zelf, en wat betreft het moederbord: alles werkt zoals het hoort maar de harde schijf niet.
Iemand die bekend is met het probleem/oplossing?
[ Voor 8% gewijzigd door ViezeVis op 06-09-2013 15:48 ]