Hallo,
Weet niet of dit het juiste topic is, maar zit met het volgende.
Eerst eens vertellen wat ik in huis heb, qua apparatuur.
1 Desktop pc
1 Laptop
1 Samsung tab 2
1 Samsung lcd 37inch (oud model, van 5 jaar oud. Zonder internet etc.)
1 HTPC (zelf samen gesteld)
1 Home Cinema van sony, maar ook geen internet opties erop. Wel een lan aansluiting op de bluray speler voor de content.
Internet verbinding van Ziggo met het standaard Cisco Wifi modem, welke geen wake on lan ondersteunt.
Nu ben ik op zoek naar een oplossing dat ik straks op elk apparaat mijn films en muziek kan gebruiken.
De tv zelf zal vervangen worden voor een nieuwe type. Maar de tv blijft wel in gebruik.
In de toekomst wil ik nog een ps4 gaan halen, maar daar eerst geen budget voor. Misschien straks nieuwe tv+ps4 bundel. Als sony ooit zo'n bundel gaat uitgeven.
Zelf al bedacht dat ik voor een synology kan gaan of een Apple Airport.
De htpc wil ik denk ik vervangen voor een rasberry of dergelijk oplossing
In mijn htpc zit nu een 2tb schijf met opslag. En op de pc zelf nog 50gb aan foto's.
Weet niet of dit het juiste topic is, maar zit met het volgende.
Eerst eens vertellen wat ik in huis heb, qua apparatuur.
1 Desktop pc
1 Laptop
1 Samsung tab 2
1 Samsung lcd 37inch (oud model, van 5 jaar oud. Zonder internet etc.)
1 HTPC (zelf samen gesteld)
1 Home Cinema van sony, maar ook geen internet opties erop. Wel een lan aansluiting op de bluray speler voor de content.
Internet verbinding van Ziggo met het standaard Cisco Wifi modem, welke geen wake on lan ondersteunt.
Nu ben ik op zoek naar een oplossing dat ik straks op elk apparaat mijn films en muziek kan gebruiken.
De tv zelf zal vervangen worden voor een nieuwe type. Maar de tv blijft wel in gebruik.
In de toekomst wil ik nog een ps4 gaan halen, maar daar eerst geen budget voor. Misschien straks nieuwe tv+ps4 bundel. Als sony ooit zo'n bundel gaat uitgeven.
Zelf al bedacht dat ik voor een synology kan gaan of een Apple Airport.
De htpc wil ik denk ik vervangen voor een rasberry of dergelijk oplossing
In mijn htpc zit nu een 2tb schijf met opslag. En op de pc zelf nog 50gb aan foto's.