Hallo allemaal,
Mijn laptop is gecrasht en moet vervangen. Plan is om een tablet te kopen voor onderweg en op de bank en gewoon een degelijke pc neer te zetten aangezien je relatief meer waar voor je geld hebt.
Ik doe e.a. met photoshop/illustrator en af en toe wat videomontage dus het systeem moet iets meer kunnen dan het basissysteem uit de BBG. Ik speel niet/nauwelijks spellen dus een gaming systeem is niet perse nodig. Het workstation systeem vind ik net aan de dure kant.
Eerste vraag, hoe verhoudt dat systeem zich t.o.v. deze opstelling:
Intel Core i7 2600K Boxed
Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3
XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort
Western Digital Green WD20EARX, 2TB
Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding)
Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9B
XFX Pro 550W
Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB
Tweede: Stel ik wil 100-200 euro besparen t.o.v. de workstation uit de BBG, waar zouden jullie dan naar kijken?
thnx alvast!
Mijn laptop is gecrasht en moet vervangen. Plan is om een tablet te kopen voor onderweg en op de bank en gewoon een degelijke pc neer te zetten aangezien je relatief meer waar voor je geld hebt.
Ik doe e.a. met photoshop/illustrator en af en toe wat videomontage dus het systeem moet iets meer kunnen dan het basissysteem uit de BBG. Ik speel niet/nauwelijks spellen dus een gaming systeem is niet perse nodig. Het workstation systeem vind ik net aan de dure kant.
Eerste vraag, hoe verhoudt dat systeem zich t.o.v. deze opstelling:
Intel Core i7 2600K Boxed
Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3
XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort
Western Digital Green WD20EARX, 2TB
Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding)
Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9B
XFX Pro 550W
Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB
Tweede: Stel ik wil 100-200 euro besparen t.o.v. de workstation uit de BBG, waar zouden jullie dan naar kijken?
thnx alvast!