Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Headset probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal. Ik heb net een nieuwe headset gekocht, eentje van logitec bij de Media Markt. Niet heel bijzonder maar het zag er wel prima uit. Het is de logitec stereo headset H110

Maar nu ik hem gebruik merk ik iets raars. Er klinkt altijd een soort van hoorn op de achtergrond. Ik heb twee verschillende opnameprogramma's gebruikt maar het probleem blijft.

Ik heb even een filmpje gemaakt zodat je het geluid kunt horen. Let niet op het beeld, het gaat om het geluid.
YouTube: ScreenCapture 2013 9 6 0 44 23

Kan ik hier wat aan doen of is de headset niet goed?

Alvast bedankt!

PS: ik had deze eerst in een ander subforum gezet, maar volgens mij verkeerd dus daarom zet ik hem nu hier neer.

• Danny_H
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-11 17:15
heb je een andere headset om mee te testen? Kijk even of het probleem dan weg is.
En heb je speakers, of heb je een telefoon dicht bij je speakers? Die gaan resoneren, krijg je ook rare geluiden.

Speel ook een beetje met de kabel, het is niet echt een hoge kwaliteit headset, misschien heb je een los contactje.

Succes.

The only source of knowledge is experience...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. ik had logitech ook gemaild, en blijkbaar was het ding gewoon kapot. ik heb hem ingeleverd en een ander merk weer gekocht, die werkt prima! De nieuwe was een Trust.