Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Onduidelijkheid over de muispad van Lenovo IdeaPad G Series

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Gisteren is mijn bestelde laptop (het betreft een: Lenovo IdeaPad G Series G500S-00742-NL) binnen gekomen, ik had deze nog niet in het echt gezien.. Wat mij in eerste instantie gelijk opviel is dat de rechtermuisknop van het touchpad iets verzonken is.. Dit is maar iets van een millimeter of twee.

Ik vroeg me dus af, is dit een fabrieksfoutje of is dit bewust gedaan? Ik wil graag een eerlijk antwoord omdat ik hem nog maar sinds gisteren in mijn bezit heb, en nog niks mee heb gedaan aangezien ik niet weet of het een defect is, of dat dit juist bewust is gedaan, kan me voorstellen dat ze de rechter muisknop iets hebben laten verzinken omdat je bijvoorbeeld vaker de linkermuisknop gebruikt. en je dan niet per ongelijk op de rechter kan klikken.. Maar dat is maar een ingeving van mij..

Ik heb ook al een beetje op internet gezocht qua foto's, maar kan het heel onduidelijk zien..

Wie weet het, of dat je dezelfde laptop hebt, please.. ben echt benieuwd...

Alvast bedankt voor jullie hulp!! 8)

Ik heb een foto bijgevoegd.. een van me eigen en een van een webshop (norrod)

Link van de advertentie op NoRRod.nl: http://www.norrod.nl/zkb-02pc/80011455/lenovo-ideapad-g-series-g500s-00742-nl/details.aspx#tabpanel

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/scaled/large/689/6rp4.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2013 12:08 ]

• ReonBrack
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-03-2017
Ik denk niet dat dit de bedoeling is.
Helaas is zoiets niet serieus genoeg is om gratis te laten "herstellen", aangezien de knoppen nog werken

[ Voor 23% gewijzigd door ReonBrack op 06-09-2013 12:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat denkje of weetje zeker? ik denk dat ik nu zo even naar norrod ga, k heb geen zin om hele tijd in onduidelijkheid te zitten, als dit wel zo is, (DEFECT) dan nemen ze hem beter terug voordat er echt de pleuris uitbreekt! maar toch bedankt voor je commentaar (y)
ReonBrack schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:18:
Ik denk niet dat dit de bedoeling is.
Helaas is zoiets niet serieus genoeg is om gratis te laten "herstellen", aangezien de knoppen nog werken