Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:25
Gratis vaatwastabs van dreft 90+90, 1 per pashouder.
Bij aankoop van de 90+90 krijg je een bon van €20,-

Ik begrijp de actie niet echt. Iemand die 'm wel begrijpt?

Ik lees nu: gratis dreft 90+90 doos + gratis €20,- cadeaubon. Dus alleen maar gratis spul, kan haast niet kloppen dus vandaar dat ik jullie hulp vraag ;)

http://www.makro.nl/publi...es/45_jaar_voordeel?mNl=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-09 21:04
Koop op 6, 7, 8 of 9 september 2013 één doos Dreft vaatwastabs (90+90) en ontvang een kortingsvoucher t.w.v. €20,- (ex. BTW).
Algemene voorwaarden

Bij besteding van minimaal €20,- ex BTW inwisselbaar
Vouchers zijn niet inwisselbaar voor contanten
Deze actie geldt niet voor tabak, Makro Garant, verwijderingsbijdrage, geneesmiddelen, boeken, kindervoeding, cadeaubonnen en statiegeld
In te leveren van 17 tot en met 30 september 2013
Maximaal 1 per pashouder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Welk gedeelte van 'koop' snap je niet helemaal?

Je koopt een doos en je krijgt 20 euro aan een cadeaubon. Die 20 euro zal gelijk staan aan hoeveel de doos kost en dus 'is het gratis' (maar toch ook weer niet omdat je er voor betaald en dan een tegoed in de winkel krijgt voor iets anders)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 15:52
Te koop op 6 t/m 9 september en in te wisselen van 17 t/m 30 september (dus je koopt 2x in september minimaal aan €20,- bij de Makro, of te wel meer omzet voor de Makro.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Maar die doos dreft is gratis, zo vermeld de e-mail met €0,0,- en de actie pagina met 'Bij makro krijgt u m gratis'

[ Voor 15% gewijzigd door Draakje5 op 06-09-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Draakje5 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:48:
Maar die doos dreft is gratis, zo vermeld de e-mail met €0,0,- en de actie pagina met 'gratis vaatwastabs'.
Die is niet gratis; die is waarschijnlijk 20 euro. Maar omdat je een 20 euro cadaeaubon krijgt lijkt het gratis ;)

Gewoon een lokkertje, gebeurt wel vaker ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 06-09-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:08

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

De doos kost 20 euro en krijg je terug als voucher.
athans daar lijkt het op.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Hmm beetje vreemde manier van communiceren dan, immers wordt er ook nergens gesteld dat de doos €20 zou kosten. Alleen dat die gratis is en dat je €20 aan vouchers ontvangt. Door in de email zelfs te vermelden dat die 0,0.- euro kost wekken ze helemaal de argwaan dat de doos gewoon gratis is, zonder voucher gedoe.

Wellicht nog niet zo slecht, al zij het inderdaad dat je 2x naar de makro moet rijden in een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

In plaats van € 20,- excl. BTW (dat zal waarschijnlijk de prijs zijn van de tabletten) contant in je zak die je overal kunt uitgeven krijg je nu de tabletten & een voucher van € 20,- die je alleen bij de Makro uit kan geven.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Draakje5 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:53:
Hmm beetje vreemde manier van communiceren dan, immers wordt er ook nergens gesteld dat de doos €20 zou kosten. Alleen dat die gratis is en dat je €20 aan vouchers ontvangt. Door in de email zelfs te vermelden dat die 0,0.- euro kost wekken ze helemaal de argwaan dat de doos gewoon gratis is, zonder voucher gedoe.

Wellicht nog niet zo slecht, al zij het inderdaad dat je 2x naar de makro moet rijden in een maand.
Waarom zou je er 2 keer heenrijden als je ook gewoon na het afbetalen de winkel nog een keer in kan of zelfs gewoon even 2 transacties doet in 1 keer? Je legt 2 dingen op de 'band' (met zo een divider er tussen) rekent eerst de tabletten af en krijgt de voucher en levert die meteen weer in :)

Gebeurt vaak genoeg hoor dat 1 persoon meerdere transacties doet; niets mis mee :)

Also het is niet een aparte manier van communiceren; men wil juist dat je hier naar kijt (wat je nu ook doet). Sterker nog; je zorgt dat er over gepraat wordt :)

Gratis publiciteit, wat wil je nog meer

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 06-09-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 21:12
Notna schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:56:
[...]

Waarom zou je er 2 keer heenrijden als je ook gewoon na het afbetalen de winkel nog een keer in kan of zelfs gewoon even 2 transacties doet in 1 keer? Je legt 2 dingen op de 'band' (met zo een divider er tussen) rekent eerst de tabletten af en krijgt de voucher en levert die meteen weer in :)
Omdat je dan dagen staat te wachten...
Koop op 6, 7, 8 of 9 september 2013 één doos Dreft vaatwastabs (90+90) en ontvang een kortingsvoucher t.w.v. €20,- (ex. BTW).

In te leveren van 17 tot en met 30 september 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Woops; daar had ik zelf dan weer overheen gelezen. Mea Culpa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kun je dan oneindig vaatwastabletten kopen :?
Je pakt 2 dozen en zet die op de band, met een divider-blokje ertussen. Je rekent de eerste doos af en krijgt een voucher. De 2e doos betaal je weer met de voucher, maar omdat je zo'n doos vaatwastabletten koopt krijg je weer een voucher ..

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 13:58
Koffie schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:10:
Je pakt 2 dozen en zet die op de band, met een divider-blokje ertussen. Je rekent de eerste doos af en krijgt een voucher. De 2e doos betaal je weer met de voucher, maar omdat je zo'n doos vaatwastabletten koopt krijg je weer een voucher ..
daar hebben ze dus wel aan gedacht :)

en

Maximaal 1 per pashouder

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 06-09-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Koffie schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:10:
To quote:
Maximaal 1 per pashouder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetdrum
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 21:39
Aangezien ik zelf achter de kassa bij de makro sta: de klant koop tussen 6 t/m 9 september 1 pak dreft en krijgt daarbij (in ons geval bij de servicebalie, ik weet niet of dit in andere vestigingen anders is) een kortingsvoucher van 20 euro.

Deze voucher is vervolgens van 17 t/m 30 september in te leveren bij een minimale besteding van 20 euro exclusief btw.

De doos zelf is 20 euro excl. btw en bij de koop krijg je dus een voucher ter waarde van 20 euro. Hierdoor is de doos dus in principe gratis. Ik ben ze vandaag vaak genoeg tegengekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Er stonden vandaag honderden dozen in Delft, meer dan de helft van het winkelend publiek neemt die "gratis" doos nog geeneens mee...... en nog een gratis Telegraaf bij de uitgang..... Ze gaan er ook vanuit dat het publiek die bon ook weer vergeet, tip, zet het dus op je WC kalender of zo... anders ligt ie weer in de kast of tussen al je papieren in je wallet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-09 12:18
Achjaa... ik ga wekelijks naar de Makro, dus mooi meegenomen :p

Maar wat heb ik aan vaatwasmachine blokjes, als ik geen vaatwasser heb... 8)7

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:41
Zet hem in de V&A ;-p

Heb hem ook maar meegepakt vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Vandaag ook maar opgehaald, mijn bedrijfspand staat letterlijk nog geen 30meter van de Makro, dus kon mooi na mijn werk even naar binnen lopen. En dat bonnetje ligt nu voor mijn neus op mijn bureau, zodat ik hem rond de 20e niet zal vergeten :)

Vaatwastabletten worden hier wel gebruikt, zowel thuis als op kantoor een vaatwasser. Maar had nog een ruime voorraad, snel gerekend heb ik nu zeker nog anderhalf jaar voorraad alles bij elkaar :P

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1