Ik heb een TP Link WPA4220 Powerline Kit gekocht en geïnstalleerd. Het probleem wat zich nu voordoet is dat ik op mijn laptop 2 netwerkverbindingen vindt (de TP Link en de oude Speedtouch) en dat ik geen contact kan maken met de oude verbinding.
Ik heb al de netwerkadapter verwijderd en de laptop opnieuw opgestart, maar het resultaat blijft hetzelfde: 2 verbindingen waarvan de oudste geen verbinding maakt. Ook heb ik de oude verbinding verwijderd en weer toegevoegd.
Op de andere PC in de kamer heb ik ook een oude draadloze verbinding en daar kan ik geen signaal mee opvangen, terwijl ik al gescand hebt naar beschikbare verbindingen.
Wie kan mij helpen om de oude verbindingen weer aan de praat te krijgen?
Ik heb al de netwerkadapter verwijderd en de laptop opnieuw opgestart, maar het resultaat blijft hetzelfde: 2 verbindingen waarvan de oudste geen verbinding maakt. Ook heb ik de oude verbinding verwijderd en weer toegevoegd.
Op de andere PC in de kamer heb ik ook een oude draadloze verbinding en daar kan ik geen signaal mee opvangen, terwijl ik al gescand hebt naar beschikbare verbindingen.
Wie kan mij helpen om de oude verbindingen weer aan de praat te krijgen?
[ Voor 13% gewijzigd door CoolDude99 op 06-09-2013 07:16 ]