Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor me zusje ~€500

Pagina: 1
Acties:

• gemezz
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-11 01:55
Hallo Tweakers,

Mijn zusje zoekt een klein laptopje om haar huiswerk op te maken en om een beetje te internet in de trein op weg naar school. Ze zoekt een laptopje in de prijs klasse van zon 500 euro.

Graag wil ze dat de laptop licht is en klein, denk hierbij aan 11 of 13 inch. Mijn moeder had laatst een laptop van de aldi gekocht maar die was 15 inch en vond ze dus te groot.

Ik heb al een beetje voor haar rond gekeken en kwam op de volgende laptop uit: pricewatch: Asus VivoBook X202E-CT009H
Ik vraag me af of jullie nog betere ideeën hebben of dat jullie vinden dat dit een goede laptop is.

Alvast bedankt.

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 13:02
X202E is een leuke laptop, maar is touch screen een vereiste? Zo niet, dan zou deze laptop vrij interessant kunnen zijn: pricewatch: Samsung NP535U3C-A04NL

• gemezz
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-11 01:55
Nee touchscreen is zeker geen vereiste, misschien wel handig maar geen vereiste! Die jij daar hebt is inderdaad een hele mooie, ik zal het aan der voorleggen. bedankt!