Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SONAR] Quality profiles geleegd door upgrade

Pagina: 1
Acties:

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-11 17:14

Marientjuh

Fullstack developer

Topicstarter
Nadat ik mijn Sonar installatie geupgrade hebt van versie 3.5 naar versie 3.7 zijn mijn regels uitgeschakeld. Waarschijnlijk omdat ik problemen had met de extensies en die tijdelijk had verwijderd. Na installatie heb ik de PHP plugin weer geinstalleerd maar nu zijn al mijn regels in de Quality Profiles uitgeschakeld. In de changelog is dit te zien.

Stom als ik ben heb ik vergeten een backup te maken. Is er een manier om deze makkelijk weer aan te zetten of het standaard regelset weer terug te zetten? Ik gebruikte voor het grootste deel het 'Sonar way' regel set. Ik heb al gezocht op de sonar site maar deze regels zijn niet te vinden als download.

Alvast hartelijk dank voor je hulp!

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-11 17:14

Marientjuh

Fullstack developer

Topicstarter
Ondertussen zelf opgelost door in een virtuele machine nogmaals sonar te installeren met de standaard php installatie. Deze maakt dan automatisch de gewenste regels aan en dan deze geimporteerd in mijn bestaande installatie :)

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl