• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 09:22
Ik ben van plan om een aantal dvd's te kopen die alleen maar verkrijgbaar zijn als regio 1 DVD. Ik snap dat ik deze niet kan bekijken op de huis-tuin-keuken DVD speler in Nederland, maar hoe zat dat nou ook alweer met dvd-spelers in PC's of laptops? Kan ik ze daar wel op afspelen? Of heeft iemand een ander idee om die dvd's toch te kunnen afspelen?

Op deze manier word ik bijna gedwongen om te downloaden :X

Kia Niro-EV 2024

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Zijn genoeg regiovrije spelers te koop (en spelers die onbeperkt te switchen zijn qua regio).
Even goed zoeken dus.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:42

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Veel recente consumenten speler spelen ook gewoon alles af. Oudere heb je soms een unlock code.
En anders maak je een regio vrije kopie en stop je die erbij voor het geval je er tegenaanloopt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

http://www.videohelp.com/dvdhacks voor zoals boven genoemd de meeste spelers de vrijgave via bijvoorbeeld het servicemenu.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:07
Freak187 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:09:
Ik ben van plan om een aantal dvd's te kopen die alleen maar verkrijgbaar zijn als regio 1 DVD. Ik snap dat ik deze niet kan bekijken op de huis-tuin-keuken DVD speler in Nederland, maar hoe zat dat nou ook alweer met dvd-spelers in PC's of laptops? Kan ik ze daar wel op afspelen? Of heeft iemand een ander idee om die dvd's toch te kunnen afspelen?

Op deze manier word ik bijna gedwongen om te downloaden :X
Hoe goedkoper de DVD-speler, hoe meer hij afspeelt is mijn ervaring. Bij de blokkers van NL heb je vaak voor een euri of 25 een DVD-speler. Vaak ook regiovrij :)

Edit: kijk aan, klopt nog ook! http://www.blokker.nl/web...yId=42881&productId=82202

[ Voor 10% gewijzigd door Brammos85 op 06-09-2013 10:46 ]