Toon posts:

Tualatin.... is het bijna zover?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat ik wil is een ASUS TUSL2 + PIII Tualatin 1,2GHz!!!

wanneer komen deze dingen???
de TUSL2 komt binnenkort (juni/juli) toch?

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :'(

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wie doet er in deze tijd nou nog aan Intel zooi :P

Verwijderd

Topicstarter
wil hier ff niemand op reageren, ik wil een normaal antwoorden en geen AMD/Intel War..

ik heb zelf al een paar Athlon/Duron systemen gehad en was niet tevreden over de sabiliteit

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:40

johnwoo

3S-GTE

Ik dacht dat 29 juli ofzo de mobile Tualatins uitkwamen. Dan duurt het nog wel een aantal weken voordat de desktop variant uitkomt.
Persoonlijk ga ik ook voor een TUSL2, maar ik wacht nog wat langer; wil eigenlijk een 1.5 GHz exemplaar tegen het eind van het jaar :9
Wat ik her en der heb gelezen over de Tualatin is dat-ie (vanwege .13mu proces) heel errug koel loopt -> ver overklokbaar >:)
Ik ga binnenkort alvast een tweede 30GB schijfje bijkopen, kan ik later met die TUSL2 een stripesetje opzetten :9

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 16:53 schreef johnwoo het volgende:
Ik dacht dat 29 juli ofzo de mobile Tualatins uitkwamen. Dan duurt het nog wel een aantal weken voordat de desktop variant uitkomt.
Persoonlijk ga ik ook voor een TUSL2, maar ik wacht nog wat langer; wil eigenlijk een 1.5 GHz exemplaar tegen het eind van het jaar :9
Wat ik her en der heb gelezen over de Tualatin is dat-ie (vanwege .13mu proces) heel errug koel loopt -> ver overklokbaar >:)
Ik ga binnenkort alvast een tweede 30GB schijfje bijkopen, kan ik later met die TUSL2 een stripesetje opzetten :9
stoer >:)

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 16:53 schreef johnwoo het volgende:
Schijnt dat die Tualatins alleen op 1.13 en 1.26GHz uitkomen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 18:34 schreef Vo0 het volgende:

[..]

Schijnt dat die Tualatins alleen op 1.13 en 1.26GHz uitkomen.
dan laat je hem zelf toch op 1,5GHz lopen? >:)

ik wacht alleen nog met mobo kopen.. zag info over die via chips.. zag er ook wel goed uit

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:31

LopeZ

Too much is never enough

Wat ik mij kan herinneren komt de tuatalin al uit op een snelheid van 866mhz. Stond bij zo'n roadmap. Of hebbik zo'n slecht geheugen? :P
Wil ook wel een tuatalin, lekker overclocken en je kan gewoon je "normale" ram behouden.

/edit Blijkbaar is mijn geheugen slecht |:( , alles wat ik vind staat bij dat 1,26ghz begint. Die 866mhz is net zo'n onzin als dat tuatalin eerst 2x100fbs zou krijgen ;)
Pagina: 1