wat ik wil is een ASUS TUSL2 + PIII Tualatin 1,2GHz!!!
wanneer komen deze dingen???
de TUSL2 komt binnenkort (juni/juli) toch?
wanneer komen deze dingen???
de TUSL2 komt binnenkort (juni/juli) toch?
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
stoerOp woensdag 06 juni 2001 16:53 schreef johnwoo het volgende:
Ik dacht dat 29 juli ofzo de mobile Tualatins uitkwamen. Dan duurt het nog wel een aantal weken voordat de desktop variant uitkomt.
Persoonlijk ga ik ook voor een TUSL2, maar ik wacht nog wat langer; wil eigenlijk een 1.5 GHz exemplaar tegen het eind van het jaar
Wat ik her en der heb gelezen over de Tualatin is dat-ie (vanwege .13mu proces) heel errug koel loopt -> ver overklokbaar
Ik ga binnenkort alvast een tweede 30GB schijfje bijkopen, kan ik later met die TUSL2 een stripesetje opzetten
Verwijderd
Schijnt dat die Tualatins alleen op 1.13 en 1.26GHz uitkomen.Op woensdag 06 juni 2001 16:53 schreef johnwoo het volgende:
Ik dacht dat 29 juli ofzo de mobile Tualatins uitkwamen. Dan duurt het nog wel een aantal weken voordat de desktop variant uitkomt.
Persoonlijk ga ik ook voor een TUSL2, maar ik wacht nog wat langer; wil eigenlijk een 1.5 GHz exemplaar tegen het eind van het jaar
Wat ik her en der heb gelezen over de Tualatin is dat-ie (vanwege .13mu proces) heel errug koel loopt -> ver overklokbaar
Ik ga binnenkort alvast een tweede 30GB schijfje bijkopen, kan ik later met die TUSL2 een stripesetje opzetten
dan laat je hem zelf toch op 1,5GHz lopen?Op woensdag 06 juni 2001 18:34 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Schijnt dat die Tualatins alleen op 1.13 en 1.26GHz uitkomen.