Toon posts:

Packard Bell Easynote LE probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een paar maanden terug heb ik bij de mediamarkt een Packard Bell Easynote LE aangeschaft.
Bij thuiskomst natuurlijk geinstalleerd. Er stond bij: pas na volledig opladen aanzetten. Per ongeluk heb ik tijdens het opladen op de aanknop gedrukt, waardoor ik meteen een flikkerend beeldscherm kreeg, wit met zwarte dikke strepen. Ik heb hem toen gelijk uitgezet. Na volledig opladen aangezet en hij deed het prima. Tot een weekje later en hij weer die flikkerende beelden gaf. Ik weer uitgezet en weer aan en weer uit maar niets helpt. Tot op de dag van vandaag doet hij dat nog steeds. Ook soms als ik een programma terug wil kijken en het scherm wil maximaliseren. Heel raar allemaal, ik blijf elke keer bezig met aan en uitzetten. Ik kan hem ook niet missen, dus terugbrengen naar mediamarkt is geen optie aangezien je daar geen "leen" laptop krijgt. De garantie zit er overigens nog wel op. Wie kan mij helpen?

Groetjes, Esther

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09-2025

millman

6708Mhz @ -185c

Ha esther,

Helaas is het bij een laptop lastig zelf hardware te vervangen. Ik vermoed dat de grafische kaart/processor een probleem heeft dat alleen via garantie opgelost kan worden. Ik ben bang dat je je data over moet zetten op een andere PC en je laptop moet terugsturen. Ik zie geen andere mogelijkheid.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:58

Nemesizz

Untouchable

Dat je de laptop 'per ongeluk' aanzet tijdens laden mag niet uitmaken dat je die zwart/witte strepen ziet.

Ik denk dat je gewoon een DOA (Dead On Arrival) laptop hebt. Gewoon een defect model, waar denk ik niet veel anders aan te doen is dan omruilen.