SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Absoluut, maar er is wel een verschil in impact op de markt als Pebble iets kickstart of als Samsung op zijn gelivestreamde persconferentie groots uitpakt met zijn horloge. Bovendien is er zelfs nog veel meer dan kickstarter-projecten: in China zijn al talloze fabrikanten die - net als met smartphones - als oem optreden bij het maken van smartwatches, inclusief volledige Android-versie.Er zijn een meer fabrikanten die smartwatches produceren dan Samsung en Sony.
Misschien had ik moeten zeggen: 'van de grote elektronicaproducenten', maar dat is in elk geval wat ik bedoelde. Samsung en Sony zijn grote bedrijven die investeringen zorgvuldig afwegen en meer projecten afschieten dan dat ze doen. Het is tekenend dat Samsung hier inspringt. Kennelijk heb je meer te verliezen door het niet te doen dan door het wel te doen.
Met deze uitleg is die zin inderdaad begrijpelijk. Zoals het er in staat komt het op mij over alsof de schrijver zeer onwetend is. Alsof de schrijver totaal geen kennis heeft van de markt en enkel bij de bekende merkjes kijkt en meer niet. En dat wil je toch niet uitstralen denk ik.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Ik ben een eigenaar van een galaxy s3. Kan mijn smartphone met de galaxy gear verbinden? Ik heb veel reviews gelezen en ze zeggen allemaal wat anders.
Als je de update naar Android 4.3 hebt, zou het moeten werken.
Maar dit is niet het juiste topic om hier vragen daarover te stellen.
Maar dit is niet het juiste topic om hier vragen daarover te stellen.