lucjuh8 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:03:
Had hier ook nog naar gekeken maar 90 euro vond ik toch net wat te veel, nu nog alleen wachten op een glazen screen protector met een goede oleophobic coating, ik krijg nu al heel wat krasjes op mijn scherm.
Ok, de Brando tempered glass protector zit er op
Heb ook de originele screenprotector eraf gehaald. Er zaten wat minuscule krasjes op maar ik wist dat dat mij toch zou irriteren als je dat er door heen zou zien. Het eraf halen ging verrassend makkelijk, heb een stanley mes gebruikt om een begin te maken. Vervolgens kon ik het er zo aftrekken.
Heb dit trouwens meteen na het douchen gedaan in de badkamer. De damp drukt alle stofdeeltjes naar beneden en dus heb je de minste kans op verdwaalde stofjes onder je protector.
Het aanbrengen van de protector was net zo makkelijk als in het filmpje. Enige lastige was het precies in het midden leggen, dat is dan ook niet helemaal gelukt. Hij had nog een millimeter naar rechts gemoeten maar heb er geen stofjes onder dus dat maakt mij niet zo uit.
De protector zelf is dun, en geeft na aanbrengen een erg goed en soepel gevoel bij het gebruiken. Het klinkt stom maar op de een of andere manier geeft het een stuk veiliger gevoel. Heb de sleutel test geprobeerd.... en geen enkel krasje. Stanley mes etc maar achterwege gelaten, geen zin om de goden te verzoeken
Heb de telefoon na een uurtje gebruiken bekeken en wat mij meteen opviel dat ik niet of nauwelijk vingerafdrukken of vegen op het scherm heb...
Als ik zou moeten zeiken op dit ding, dan is het enige minpuntje dat hij niet 100% van (zij)kant tot (zij)kant loopt. Het is zoeken maar dat zou het af maken voor mij.
Voor de rest.... een aanrader!
[
Voor 4% gewijzigd door
GroeneThee op 10-11-2013 12:18
]