Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop school <€500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ben bezig met het zoeken voor een geschikte laptop voor school.
Hij zal niet zwaar belast worden, het zwaarste programma wat er op zal moeten draaien zal waarschijnlijk Siemens STEP7 zijn, daar dit programma slechts 2GB ram aangeraden word en een processorsnelheid van 1GHz zal dit niet zo'n probleem zijn.
Verder zal het voornamelijk tekstverwerken zijn en af en toe eens een film/serie kijken.
De accutijd is ook niet top prioriteit aangezien ik op school overal beschikking heb tot een stopcontact.
Gamen zal er niet op gebeuren aangezien ik een redelijke desktop thuis heb staan en een xbox.

Wat mag je laptop gaan kosten?
€500, liefst nog iets minder.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Zo'n 3/4 dagen per week. +- 15 minuten op de fiets, de rest (+-50 minuten) met de trein/bus.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen speciale voorkeuren zolang het geen Acer is.

Nu heb ik zelf ook al even rond gekeken en ben ik op de volgende laptops uitgekomen:

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus X55C-SX105H€ 431,78€ 431,78
1Asus X501A-XX369H€ 459,-€ 459,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 890,78

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:32
Ze zijn allebei niet denderend qua specificaties.
De processoren zijn 2 generaties oud en de laptops zelf zijn dus ook wat verouderd.

Een aanrader die ik je zou geven is deze:
pricewatch: Asus X502CA-XX004H

Zuiniger, dunner, generatie nieuwer en verder qua prijs ook nog goed te doen.

Mocht je ergens toch 100 euro vandaan kunnen sprokkelen zou ik je aanraden voor de Dell 15R SE te gaan, die kan je met de kortingscodes hier verder op 't forum zo rond de 550-600 euro krijgen, dan heb je een veel fijner scherm, een snellere laptop en een betere bouwkwaliteit voor maar iets meer geld.