Mordaunt-Short Mezzo 5 speaker kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:46
Hallo,

Ik ben een beetje aan het twijfelen of dit topic hier hoort of in de HK "Waar koop je dat", maar op dit moment lijkt me dit een betere plaats.

Ik ben opzoek naar een Mordaunt Short Mezzo 5 center speaker. Nu heb ik een e-mail naar allen dealers in Nederland gestuurd die op de site van Mordaunt-Short staan. Met als resultaat 20 antwoorden dat ze geen Mordaunt-Short speakers meer kunnen leveren.

Ik heb Mordaunt-Short zelf een e-mail gestuurd met de vraag hoe ik aan zo'n speaker kan komen. Het antwoord was dat Mordaunt-Short alleen nog maar speakers in de UK levert. En dat ik maar aan iemand in de UK moet vragen of ze zo'n speaker voor mij kunnen bestellen en dan willen opsturen....

Ik vind een beetje vreemde reactie en vraag me af wat voor mogelijkheden er zijn om dit voor elkaar te krijgen.

Ik had al 2 winkels in de UK een e-mail gestuurd of ze heel misschien een uitzondering konden maken en mij een speaker kunnen toesturen. Maar dat ging allemaal niet.

Ik ben veel rond aan het kijken op e-bay en marktplaats, maar ik kan niet vinden.

Heeft iemand nog een idee hoe ik deze speaker kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:49
Vraag eens op het htforum.nl

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 16:27
Nu, er bestaan in de meeste landen wel van die bedrijven die zo iets kunnen regelen als je via webshop iets besteld. (toch voor US en DE)

Het komt erop neer dat die je een lokaal adres geven - waarschijnlijk gewoon hun magazijn + een id.
Waarna dat ze het in ontvangst nemen en naar je door shippen.

Extreem duur is die service ook niet dacht ik - zeker omdat je al niet te maken gaat krijgen met douanerechten enzo.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

• kippy
Ik had daar ook al aan zitten denken, maar kon de website niet vinden.

Ik heb ook even de calculator ingevuld maar vind het redelijke belachelijk. Speaker kost 150 pond en de verzendkosten zijn 110 euro.

Maar het is een optie.

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Eventueel cheap met Ryanair naar Londen vliegen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De gebruikelijke keuzes zijn inderdaad Borderlinx-achtige constructies, maar dan kan er ook nog de barriere zijn dat je een creditcard moet hebben die gekoppeld is aan een Brits adres. Als er winkels zijn waar je het kan kopen, dan is een prijsvechtervlucht ook een optie, of navragen of er familie/kennissen/kennissen van familie in de UK wonen die dit zouden willen regelen.

Voor een service als Borderlinx betaal je wel een behoorlijk extra. Het hangt er vanaf hoe graag je die specifieke speaker wilt hebben.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 18:53

-d-

Als je iemand vindt in de UK die je hierbij kan helpen (als proxy) kan je evt. zelf shipping regelen via parcel2go.com - is vaak een stuk goedkoper dan Borderlinx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-10 19:13
Ruben1075 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:52:
Eventueel cheap met Ryanair naar Londen vliegen?
En dan je box daarna voor 40 euro inmoeten checken om mee te nemen? En hopen dat die heel aankomt.
Ryanair heeft al die belachelijk handbagage maten. Max 20cm dik.. denk dat het doosje wat groter is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-10 15:05
Miscchien een domme vraag, maar: is deze speaker dusdanig uniek dat er in Nederland geen gelijkwaardig alternatief is te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
Het probleem is dat ik van dit merk en deze serie al 2 front speakers heb. En ik wil een bijpassende center hebben. Ik heb nu wel een center speaker van het zelfde merk, maar uit een andere serie.

Deze speakers zijn momenteel in Nederland uniek, dat waren ze een paar jaar geleden totaal niet. Maar soms wil je gewoon iets upgraden maar kom je er dus achter dat het allemaal niet meer zo makkelijk is.
Pagina: 1