Groene strepen in beeld (Help ?).

Pagina: 1
Acties:

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-02 10:01
Hallo Tweakers,

Ik heb dus een probleem. Ik zit gewoon wat te internetten op mijn pc, en soms springt mijn balk onderaan klein beetje snel omhoog en weer terug. Dan zet ik een youtube video op, en krijg ik groene strepen in beeld.

Ik heb een andere monitor geprobeerd, maar de strepen blijven.
Dan heb ik het venster weg kunnen klikken (met de onzichtbare muis naar rechtsboven gegaan en ergens geklikt) en toen waren de groene strepen ook weg. Open ik weer youtube, en bekijk het zelfde filmpje, doet hij het gewoon.

Ik heb last gehad van paar virussen, maar heb deze (als het goed is) met AVG internet security en Malwarebytes Anti-Malware allemaal verwijderd.

Zo ziet mijn beelscherm eruit: Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/yuhomvdv3s8j02m/20130903_195211.jpg
Zo ziet het andere beeldscherm eruit: https://www.dropbox.com/s...awl/20130903_195328.jpg?m

Ik hoop niet dat mijn videokaart kapot is, deze is redelijk nieuw (5 maanden oud ofzo)

Specs:

XFX HD 7970
AMD FX-8350
Asrock 970 Extreme 3
Corsair 650M
Be Quiet Dark Rock Pro 2
Samsung 840 250 GB SSD
Samsung 500 GB HDD
Aerocool Xpredator X3

Monitor: AOC LCD 2217pwc

Zou iemand me hiermee kunnen helpen?

No one is listening until you fart

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02-2025
Probleem met je videokaart, ik heb hetzelfde probleem met een radeon 6870. Bij mij is het opgelost als ik de kaart even reseat in de pci-e connector. 1x in de zoveel maanden komt het helaas weer terug. Waarschijnlijk is 1 van de pinnetjes in mn pci-e connector niet helemaal lekker meer.

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02-2025
Probleem met je videokaart, ik heb hetzelfde probleem met een radeon 6870. Bij mij is het opgelost als ik de kaart even reseat in de pci-e connector. 1x in de zoveel maanden komt het helaas weer terug. Waarschijnlijk is 1 van de pinnetjes in mn pci-e connector niet helemaal lekker meer. Ik heb hetzelfde moederbord.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Zou dat re-seaten proberen maar gaat misschien niets helpen en dan gewoon rma aanvragen.

Er zijn trouwens blijkbaar nog mensen met serieuze problemen met die kaart.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-02 10:01
@gravitone @Damic ik heb al eens geprobeerd de kaart te re-seaten. Maar dit heeft helaas niet het probleem opgelost. Ik heb wel eens de grafische kaart overgeclockt, maar naar een veilige waarde. Hierop deed die het de heletijd goed. Dan heb ik windows opnieuw geinstalleerd (SSD gekocht) en heb ik MSI afterburner weer geinstalleerd. Maar toen begon die raar te doen, heb ik hem weer terug gezet, maar het probleem blijkt niet verholpen te zijn.

Verlies ik trouwens mijn garantie doordat ik hem overgeclockt heb? Kunnen de webshops dit nagaan?

No one is listening until you fart