Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextertime
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 16:05
Afgesplitst van Centraal aanbiedingen topic. V2.0

Xbox live is over gegaan van punten naar harde valuta voor aanschaf van marketplace items (DLC, arcade, etc). Hiervoor worden punten die je eventueel al had staan, overgezet naar Euro's.
Kaarten met punten kun je echter nog steeds aanschaffen en verzilveren en worden dan direct omgezet.
Vandaag geprobeerd en als je hier bijvoorbeeld een kaart koopt van 4200 punten voor 35,09 en de ontvangen code verzilvert, krijg je een tegoed van ongeveer 50 euro bijgeschreven.

Op zich niet iets heel nieuws (kaarten/punten kon je al goedkoper kopen), maar het werkt nog wel, voor wie hier nog een voordeel uit wil halen.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 03-09-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjell!
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-10-2024

Kjell!

XBL: PurportedSword5

Dextertime schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:06:
Xbox live is over gegaan van punten naar harde valuta voor aanschaf van marketplace items (DLC, arcade, etc). Hiervoor worden punten die je eventueel al had staan, overgezet naar Euro's.
Kaarten met punten kun je echter nog steeds aanschaffen en verzilveren en worden dan direct omgezet.
Vandaag geprobeerd en als je hier bijvoorbeeld een kaart koopt van 4200 punten voor 35,09 en de ontvangen code verzilvert, krijg je een tegoed van ongeveer 50 euro bijgeschreven.

Op zich niet iets heel nieuws (kaarten/punten kon je al goedkoper kopen), maar het werkt nog wel, voor wie hier nog een voordeel uit wil halen.
enig idee of weet iemand hoelang je die (online) punten nog 'kan' kopen?
gezien je voor 35 euro dus 4200 punten kan krijgen en deze om worden gezet naar 50 euro,
wil ik wel weten of dit voor langere tijd is of dat ik ze maar ff snel kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextertime
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 16:05
Kjell! schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:47:
[...]

enig idee of weet iemand hoelang je die (online) punten nog 'kan' kopen?
gezien je voor 35 euro dus 4200 punten kan krijgen en deze om worden gezet naar 50 euro,
wil ik wel weten of dit voor langere tijd is of dat ik ze maar ff snel kan halen.
Punten die op deze manier zijn omgezet in "geld" ten tijde van de overgang, blijft geldig tot 1 juni 2015.
Alles wat je na de overgang hebt toevoegd is onbeperkt geldig: Bron

De kaarten zijn er zolang de voorraad strekt, nieuwe kaarten bevatten gewoon de valuta, of die er ook goedkoper komen... wie weet, maar ik zou er niet op rekenen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 10:37
Dextertime schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:45:
[...]

Punten die op deze manier zijn omgezet in "geld" ten tijde van de overgang, blijft geldig tot 1 juni 2015.
Alles wat je na de overgang hebt toevoegd is onbeperkt geldig:[url="bron"] http://support.xbox.com/nl-NL/billing-and-subscriptions/account-management/microsoft-points-retire-faq[/url]

De kaarten zijn er zolang de voorraad strekt, nieuwe kaarten bevatten gewoon de valuta, of die er ook goedkoper komen... wie weet, maar ik zou er niet op rekenen. ;)
Dat klopt niet. Op de pagina die je noemt staat dit:
Microsoft Points-kaarten en codes die u hebt gekocht en inwisselt na de overgang van uw account vervallen een jaar na de datum waarop de Points werden ingewisseld.
Dus na de eerste omzetting van MSP naar euro geldt: vandaag points kopen en inwisselen = 3-9-2014 vervallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 17:10
DeGroteMuis schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:29:
[...]

Dat klopt niet. Op de pagina die je noemt staat dit:

[...]

Dus na de eerste omzetting van MSP naar euro geldt: vandaag points kopen en inwisselen = 3-9-2014 vervallen!
Dus, pas inwisselen op het moment dat je ze wil gebruiken, toch? Weten we dat ook weer.

What's in the case?