Zojuist zat ik met de filters in http://tweakers.net/categ...harde-schijven/producten/ te spelen en toen viel mij iets op. Bij het filter "Behuizing bay intern" heb je de volgende keuzes:
- 1.8"
- 2.5"
- 2.5" en/of 3.5"
- 3.5"
- 5.25"
- Mini-SATA
Wanneer ik 3.5" aanvink verschijnen niet alle behuizingen met 3.5" bays, pricewatch: Sharkoon QuickPort Quattro Zwart wordt bijvoorbeeld niet weergegeven ondanks dat daar wel 3.5" HDD's in kunnen. Wat blijkt nou, die behuizing zit achter filter 2.5" en/of 3.5", als ik die aanvink wordt die wél weergegeven.
Is dit by design of heb ik een bug ontdekt?
Om bij hetzelfde onderwerp te blijven, dit lijkt mij wel een bug:
Als ik de merken lijst volledig laat weergeven, een merk aanvink (bijv. Sharkoon), dan klik op "minder opties" en dan een ander filter instel, dan wordt de merken lijst ineens weer volledig weergegeven. Niet echt handig omdat dan alle filters daaronder ineens een eind naar beneden verplaatst worden
En dan is er nog filter "Aantal harde schijven". Dit filter klinkt nogal raar als je zoekt op behuizingen met geen harde schijven erbij. Misschien is "Aantal hdd bays" een beter idee.
- 1.8"
- 2.5"
- 2.5" en/of 3.5"
- 3.5"
- 5.25"
- Mini-SATA
Wanneer ik 3.5" aanvink verschijnen niet alle behuizingen met 3.5" bays, pricewatch: Sharkoon QuickPort Quattro Zwart wordt bijvoorbeeld niet weergegeven ondanks dat daar wel 3.5" HDD's in kunnen. Wat blijkt nou, die behuizing zit achter filter 2.5" en/of 3.5", als ik die aanvink wordt die wél weergegeven.
Is dit by design of heb ik een bug ontdekt?
Om bij hetzelfde onderwerp te blijven, dit lijkt mij wel een bug:
Als ik de merken lijst volledig laat weergeven, een merk aanvink (bijv. Sharkoon), dan klik op "minder opties" en dan een ander filter instel, dan wordt de merken lijst ineens weer volledig weergegeven. Niet echt handig omdat dan alle filters daaronder ineens een eind naar beneden verplaatst worden
En dan is er nog filter "Aantal harde schijven". Dit filter klinkt nogal raar als je zoekt op behuizingen met geen harde schijven erbij. Misschien is "Aantal hdd bays" een beter idee.
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 03-09-2013 16:10 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde