|Specs|
Verwijderd
Heb op m'n werk ook een phlipsje en moet zeggen dat die dingen een lekker rustig beeld hebben....'t is geen Eizo...maarja.
Zou dus denk ik voor die philips gaan maar veel piyama referentiemateriaal heb ik niet echt.
Zou dus denk ik voor die philips gaan maar veel piyama referentiemateriaal heb ik niet echt.
Alleen de specs van die Philips zijn al een stuk lekkerder 
Dan weet je tenminste zeker dat je 1024x768 op 100 of zelfs 120 hz kan draaien
Ik heb zelf ook een Matrox G450 DH 32 MB DDR en dat ziet er echt flex uit
Alle proemn in n drek
Verwijderd
waarom op 120 hz draaien? het beeld wordt er alleen maar waziger door.Op dinsdag 05 juni 2001 21:57 schreef Bierkameel het volgende:
Alleen de specs van die Philips zijn al een stuk lekkerder
De iiyama a702ht geeft goed beeld.
Beter dan mijn a902mt
heb zelf de a702HT en is FANTASTISCH, heb veel philips monitors gezien (wel de goedkoperen) en die vond ik allemaal prut
dus voor mij de IIyama
dus voor mij de IIyama
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Tja, als de prijs niet uitmaakt, dan voor de Philips gaan. (nog) betere specificaties, en zelf heb ik er zeer goede ervaring mee.
Desnoods vraag je of je ze bij de computerboer naast elkaar kan zien. Je zal dan wel verschil zien. Tenzij je hem online gaat kopen natuurlijk.
Desnoods vraag je of je ze bij de computerboer naast elkaar kan zien. Je zal dan wel verschil zien. Tenzij je hem online gaat kopen natuurlijk.
Als je een baggerkaart hebt word het allemaal lekker vaag ja.Op dinsdag 05 juni 2001 22:23 schreef Nephilium het volgende:
[..]
waarom op 120 hz draaien? het beeld wordt er alleen maar waziger door.
De iiyama a702ht geeft goed beeld.
Beter dan mijn a902mt
Een Matrox geeft tot 160 hz echt wel kwaliteit.
Alle proemn in n drek
PHILIPS!
PHILIPS!
PHILIPS!
Philips is goedkoper dan Illyama, en het verschil in beeldkwaliteit zul je echt niet zien.
PHILIPS!
PHILIPS!
Philips is goedkoper dan Illyama, en het verschil in beeldkwaliteit zul je echt niet zien.
De Philips is 3 gulden duurder 
Volgens Pricewatch dan iig.
Volgens Pricewatch dan iig.
Verwijderd
Jongens, lees de reviews eens. Iiyama wordt nog altijd als beste getest, en specs zeggen echt niet alles. Een resolutie van 19xx bij nog iets op een 17"???? Jullie zijn niet goed wijs!. Maximaal 1154 bij 968 en niet hoger!
Heb jij het grote Iiyama topic gezien dat verloren is door de crashOp dinsdag 05 juni 2001 23:00 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Jongens, lees de reviews eens. Iiyama wordt nog altijd als beste getest, en specs zeggen echt niet alles. Een resolutie van 19xx bij nog iets op een 17"???? Jullie zijn niet goed wijs!. Maximaal 1154 bij 968 en niet hoger!
Daar stonden meer dan 1100 posts in die allemaal zeiden dat de service van Iiyama bagger is.
Ik zou toch echt voor de Philips gaan tegenwoordig.
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Yep, en die draad hangt hier nog steeds rond. En als je in mijn reacties kijkt snap je ook wat er aan de hand is. Kijk, als een monitor een defect heeft en iedereen stuurt massaal hun apparaten terug zal bij IIYAMA (of beter, bij die firma die hun garantie afhandeld, ik ben de naam ff kwijt) een overload ontstaan. Ik vind het kortzichtig om zomaar een kwaliteitsproduct daar zo snel op af te rekenen. Ik verkoop die dingen zelf, ik heb er afgelopen jaren een heel aantal weg gezet en ik heb voor zover ik weet nog maar een DOA gehad. En waarschijnlijk ook nog omdat de chauffeur het apparaat uit zijn poten had laten vallen.Op dinsdag 05 juni 2001 23:16 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Heb jij het grote Iiyama topic gezien dat verloren is door de crash
Daar stonden meer dan 1100 posts in die allemaal zeiden dat de service van Iiyama bagger is.
Ik zou toch echt voor de Philips gaan tegenwoordig.
Ik heb zelf die 451 en die is idd kapot. Maar ik wacht even met terugsturen tot de druk een beetje van de ketel is. Dan hoef ik me niet te ergeren.
Pagina: 1