"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Kan het zijn dat je bij je nieuwe cpu ook een nieuw slocket hebt gekocht? (één zonder overclockfaciliteiten omdat je abit die al heeft)
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
nah,
die slotket zat er bij (cpu+slotket is ff geleend op werk, kon het niet laten om zo'n cpu'tje ff uitteproberen, maar pindakaas dus
moest wel thuis want die fukkink intel borden op werk kan je echt nax mee).
maar in princiepe bootie met 1.8v heel ff into windows en dan is het afgelopen dus overclocken ansich werkt wel.
dusssssss..
blijft een raar verhaal.
die slotket zat er bij (cpu+slotket is ff geleend op werk, kon het niet laten om zo'n cpu'tje ff uitteproberen, maar pindakaas dus
maar in princiepe bootie met 1.8v heel ff into windows en dan is het afgelopen dus overclocken ansich werkt wel.
dusssssss..
blijft een raar verhaal.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Is het een overclockconvertor?
Ik heb hetzelfde probleem eens gehad met een celly366 op een bh6. Draaide alleen 366 tot ik een overclockconvertor gebruikte. Toen deed ie met gemak 550.
Misschien is de slotket dus de bottleneck.
Ik heb hetzelfde probleem eens gehad met een celly366 op een bh6. Draaide alleen 366 tot ik een overclockconvertor gebruikte. Toen deed ie met gemak 550.
Misschien is de slotket dus de bottleneck.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
ok,
isee yer point.
had ik ooit ook met zo'n el cheapo slotket voor mijn celly, zo eentje met aluminium? conector strip.
deze daarintegen is merkloos maar heeft wel gouden connector strip en ziet er degelijk uit.
maar ok, je weet het natuurlijk nooit.
iig bedankt voor de tip.
isee yer point.
had ik ooit ook met zo'n el cheapo slotket voor mijn celly, zo eentje met aluminium? conector strip.
deze daarintegen is merkloos maar heeft wel gouden connector strip en ziet er degelijk uit.
maar ok, je weet het natuurlijk nooit.
iig bedankt voor de tip.
Verwijderd
Gilux, het is algemeen bekend dat die slotkets niet boven de 100MHz FSB gaan, ook de MSI 6905 wordt telkens gewaarschuwt op de MSI-site...
Dus volgens mij moet je een goeie proberen, een IWILL3, die kan veel meer! http://start.at/HardwareXpo
Dus volgens mij moet je een goeie proberen, een IWILL3, die kan veel meer! http://start.at/HardwareXpo
Verwijderd
Overclockconverter ?? Is dat weer iets nieuws ofzo ?
Er worden steeds leukere benamingen voor allerlei dingen bedacht
Er worden steeds leukere benamingen voor allerlei dingen bedacht
Verwijderd
En toch heb ik een 600E op een MSI MS-6905 rete stabiel op 145 FSB gehad. Dus het is mogelijk.
hmmm,
kzit hier bij ctw te kijken en die hebben ook abit en asus slotkets, dat zijn toch ook geen verkeerde merken,
hoe zit het daar dan mee?
kzit hier bij ctw te kijken en die hebben ook abit en asus slotkets, dat zijn toch ook geen verkeerde merken,
hoe zit het daar dan mee?
Volgens mij zit het probleem in die PC100 -10 geheugenmodule. Deze zit qua snelheid echt op het randje bij alles boven de 100Mhz, zelfs op Cas3 !
PSN-id: Chrasher
Pagina: 1