Toon posts:

Hoe werkt AirPlay en kan ik ook muziek streamen via YouTube?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Momenteel ben ik aan het kijken naar een speaker met AirPlay, zodat ik via mijn macbook muziek kan luisteren. Kan ik met AirPlay ook muziek streamen van internet, zoals YouTube etc? Of alleen via mijn iTunes? Ik heb namelijk echt geen idee hoe AirPlay precies werkt :? ..

Alvast bedankt!

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Niet om onaardig te zijn maar eeh...
https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Ik ken Airplay ook niet maar als je die links doorneemt, ben je dan al een heel eind op weg geholpen?
Specifieke vragen die dan overblijven zijn hier natuurlijk welkom.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:26
Bij mij werkt zowel op de Ipad, Iphone en Macbook al het geluid via Airplay als ik dat selecteer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 16:32

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

In principe kan je vanuit iTunes alleen naar Airplay streamen (of programma's die dat hebben geintegreerd) als je vanuit je MacBook kijkt. Je kan wel sinds 10.8 al je systeemgeluiden laten lopen via Airplay dus feitelijk is het mogelijk ja. Je hoort alleen ook de bliepjes van programma's als Skype, Mail, etc over je airplay speaker.

Vanaf je iPhone en iPad kan je vanuit de YouTube app specifiek voor die app selecteren dat het geluid overgezet moet worden.

Het is voor je MacBook dus OF al je geluid, OF het moet in de app specifiek zitten (zoals iTunes). Hoop dat je er wat aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ankhie, bedankt voor dit uitgebreide antwoord _/-\o_ ! Hier heb ik zeker wat aan!
ankhie schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:02:
In principe kan je vanuit iTunes alleen naar Airplay streamen (of programma's die dat hebben geintegreerd) als je vanuit je MacBook kijkt. Je kan wel sinds 10.8 al je systeemgeluiden laten lopen via Airplay dus feitelijk is het mogelijk ja. Je hoort alleen ook de bliepjes van programma's als Skype, Mail, etc over je airplay speaker.

Vanaf je iPhone en iPad kan je vanuit de YouTube app specifiek voor die app selecteren dat het geluid overgezet moet worden.

Het is voor je MacBook dus OF al je geluid, OF het moet in de app specifiek zitten (zoals iTunes). Hoop dat je er wat aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-10 20:59
Met 10.8 is Airfoil niet echt meer nodig aangezien je nu vanuit het hele OS kan streamen. Heb je een wat recentere mac dan kan je ook nog je beeld streamen naar bijvoorbeeld een AppleTV.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-08 19:45
AirParrot kan alles wat je wilt streamen naar gelijk welk AirPlay device

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

ZpAz schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:43:
Met 10.8 is Airfoil niet echt meer nodig aangezien je nu vanuit het hele OS kan streamen. Heb je een wat recentere mac dan kan je ook nog je beeld streamen naar bijvoorbeeld een AppleTV.
AirFoil kan ook audio uit specifieke apps streamen terwijl de rest nog gewoon naar de normale output gaat. Dus AirFoil heeft wel degelijk nog nut.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1