Beste mede tweakers,
Ik denk dat ik op mijn HTC One een virus heb zitten
Ik krijg in willekeurige applicaties hetzelfde reclameschermpje te zien. Soms schermvullend, soms alleen een kleine banner onderin.
Zelfs als ik mijn camera open of als ik alleen in het lockscherm zit.
Soms als ik mijn telefoon pak en ontgrendel, hefet hij uit zichzelf een webpagina geopend (http://a2a/api/de rest van de link volgt wanneer ik het schempje weer heb).
Iemand een idee?
Ik heb al AVG erop gezet en gescand. Maar die heeft niets gevonden. Ik heb hem nu al 3x laten scannen (elke dag een keer). Airpush detector kan ook niks vinden.
Sinds kort heb ik de Pebble smartwatch. En ik heb het idee dat er 1 watchface tussen zat waar dat virus vandaan komt.Maar die watchface is nooit geinstalleerd.
Ik kijk geen Pr0n ofso
(op mijn telefoon)
Ik maak wel wat screenshots zodra het tevoorschijn komt.
Aanvullende informatie:
Model: HTC one
Android-versie: 4.2.2
HTC Sense-versie: 5.0
Softwwarenummer: 2.24.401.3
HTC SDK API-niveau: 5.34
Ik denk dat ik op mijn HTC One een virus heb zitten

Ik krijg in willekeurige applicaties hetzelfde reclameschermpje te zien. Soms schermvullend, soms alleen een kleine banner onderin.
Zelfs als ik mijn camera open of als ik alleen in het lockscherm zit.
Soms als ik mijn telefoon pak en ontgrendel, hefet hij uit zichzelf een webpagina geopend (http://a2a/api/de rest van de link volgt wanneer ik het schempje weer heb).
Iemand een idee?
Ik heb al AVG erop gezet en gescand. Maar die heeft niets gevonden. Ik heb hem nu al 3x laten scannen (elke dag een keer). Airpush detector kan ook niks vinden.
Sinds kort heb ik de Pebble smartwatch. En ik heb het idee dat er 1 watchface tussen zat waar dat virus vandaan komt.Maar die watchface is nooit geinstalleerd.
Ik kijk geen Pr0n ofso
Ik maak wel wat screenshots zodra het tevoorschijn komt.
Aanvullende informatie:
Model: HTC one
Android-versie: 4.2.2
HTC Sense-versie: 5.0
Softwwarenummer: 2.24.401.3
HTC SDK API-niveau: 5.34
[ Voor 21% gewijzigd door DrFurioux op 03-09-2013 12:04 ]