Ik ben in de gelegenheid om mijn Marantz SR6003 te upgraden naar een Denon X-4000 of Marantz SR7008 voor een leuke inruilprijs.
De SR7007 is nu voor een interessante prijs (zonder inruil) te bestellen bij verschillende webshops, maar ik wil graag gebruik maken van Audyssey XT32 (en dat zit alleen op de SR7008 / X-4000).
Speakers heb ik al (fronts/surrounds van TMA Audio -> zie stassen.nl of tmaaudio.com, en een SVS PB12-NSD DSP sub).
Wat ik wil bereiken:
De SR7007 is nu voor een interessante prijs (zonder inruil) te bestellen bij verschillende webshops, maar ik wil graag gebruik maken van Audyssey XT32 (en dat zit alleen op de SR7008 / X-4000).
Speakers heb ik al (fronts/surrounds van TMA Audio -> zie stassen.nl of tmaaudio.com, en een SVS PB12-NSD DSP sub).
Wat ik wil bereiken:
- Net dat beetje extra finesse in het laag dmv Audyssey XT32 (is dit realistisch?) - de sub staat qua plaatsing al op de meest gunstige plek voor zover mijn woonkamer dat toelaat.
- Eventueel gebruik maken van 3D. Ik heb een Panasonic P50VT30 en wil straks de volledige mogelijkheden van de PS4/Xbox One benutten.
- Misschien nog iets meer uit mijn TMA Audio speakers halen, maar eigenlijk ben ik al dik tevreden zoals ze nu klinken icm de SR6003.
- Opkomst HDMI 2.0 en 4K apparatuur (en nog belangrijker, 4K content). Echter denk ik dat het nog wel een jaar of 7 gaat duren voordat een 4K OLED TV binnen mijn budget beschikbaar komt. Tegen die tijd kan er ook wel weer een nieuwe receiver (en wss nieuwe/upgrade van HTPC voor het afspelen van 4K content) tegenaan