Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Allround laptop

Pagina: 1
Acties:

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 09:27
Ik ben voor mijn vrouw aan het kijken wat voor een leuke 15" notebook waar ze casual wat games op kan spelen. Daarnaast zal ze de laptop in bed gebruiken, dus warmte afvoer moet goed zijn!!

De games die ze speelt/gaat spelen:

League of Legends
World of Warcraft
Hearthstone (zodra die live komt)
En ik zal FIFA14 willen gaan spelen

Allemaal niet al te zware games lijkt me zo.

Als eisen aan de laptop:
15" full hd
Games op medium/high met 60~ fps spelen
Bij voorkeur IPS (mat) scherm
Toetsenbord zonder numpad. (Net als de oude Dell XPS 15)
Niet al te zwaar (2,2KG?)

Laten we het budget rond de 800 euro houden.

Er hoeft geen SSD in, maar wel de mogelijkheid hebben zelf SSD te vervangen. Heb er hier nog een liggen.

Ik had zelf al in de pricewatch gekeken, maar kon zelf zo niet iets vinden wat aan al deze eisen voldeed. Nu lees ik alle forums altijd aandachtig, en hoopte ik dat iemand mij hiermee verder kon helpen!

Alvast bedankt!

• Aapje!
Niemand? :)

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 09:13
Sony vaio s15 misschien?

Verwijderd

Je eisen zijn gewoon zwaar onrealistisch. IPS scherm, 15.6. Dan blijft er 1 notebook over (sony S15), maar die heeft een numpad. Voor de rest is bijna alles 2.7kg+.. en komt ook met numpad.

Verder heb je nog the usual suspects: inspiron 15R SE en asus N56. Die ken je vast al.

• Aapje!
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:33:
Je eisen zijn gewoon zwaar onrealistisch. IPS scherm, 15.6. Dan blijft er 1 notebook over (sony S15), maar die heeft een numpad. Voor de rest is bijna alles 2.7kg+.. en komt ook met numpad.

Verder heb je nog the usual suspects: inspiron 15R SE en asus N56. Die ken je vast al.
Qua videokaart zullen die problemen krijgen met de games ben ik bang. Stel ik zou het numpad wel toestaan, en gewicht iets verhogen, zijn er dan wel kandidaten?

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 14:36
Je eisen zijn inderdaad vrij lastig, Full HD, IPS, 15.6 inch. Je hebt ook een goede videokaart nodig voor nodig, in ieder geval een betere dan voor een HD resolutie scherm. Ik begrijp dat dit minder chique is. Ik zou zelf 2 eisen laten vallen, het formaat en de numpad in ieder geval.

Daarnaast denk ik dat de meeste mensen stoppen met het lezen na de eerste paar regels en denken "Wat een geweldige vrouw! Die van mij kan net inloggen op haar Facebook om 2 regels tekst te tikken".

Dit is bijvoorbeeld een leuke laptop, maar voldoet helemaal niet aan je eisen:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y500 (MBG2AMH)

En deze met iets meer 'power':
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y500 (00619-NL)

Maar ik ben bang dat je weinig 800 euro kostende supergame full hd IPS monsters zal vinden _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Red-Front op 05-09-2013 16:51 ]

Verwijderd

Voor zijn eisen zou ik de N56 een stuk hoger plaatsen dan de Y500.

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 14:36
De N56 is een goede keuze ja, ASUS is ook geweldig wat betreft kwaliteit en garantie.
Pagina: 1