Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Hi,

Ik heb een Oppo Find 5 met 32 internal storage (beste aankoop ooit). Ik heb google Drive eens gebruikt om wat vakantie foto's over te pompen naar het net. Nou heb ik google drive verwijderd, maar toch staat er nog +/- 8 gb aan data in de map android\data\com.google.android.apps.docs\files\pinned_docs_files_do_not_edit

Ik heb op google gevonden dat deze map gebruitk wordt voor offline opslag van de bestanden die ik (mogelijk) heb getransporteerd met Google Drive. Kan ik deze gewoon verwijderen?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:20
ja hoor, als je drive hebt verwijderd kan het deleten van files ook niet gesynced worden met je cloud storage

Strava

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Top! Kan ik de gehele map com.google.android.apps.docs verwijderen?

• Prulleman
volgens mij wel, maar bij twijfel kan je ook eerst renamen en bij problemen terugzetten, bij geen problemen definitief verwijderen

Strava

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Idd.

Is soms sowieso wel apart. Sommige apps verwijder je netjes maar als je dan door de mapjes heenbladert staat er nog een directory met gegevens van de app.
En dat kan ook in de mb's gaan lopen.

• Prulleman
zelf gooi ik af en toe gewoon die hele map weg, de meeste apps bouwen hun data daarin gewoon weer netjes op, en zo niet hebben we een keertje pech :)

Strava

Pagina: 1