Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• puydt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-05 01:08
Hallo,

Ik had graag geweten of het mogelijk is muziek vanop de PC af te spelen via bluetooth (of wifi) met een android smartphone met koptelefoon.

Het doel is om op afstand naar films te kunnen kijken met headset verbonden met mijn smartphone.
Ik heb al enkele Wifi software getest maar deze hebben een vertraging, waardoor het geluid achterloopt op het beeld.

Ik heb zelf ooit een bluetoothheadset gehad welke geen hoorbare vertraging ondervondt. Dus bluetooth moet een oplossing kunnen zijn. Alhoewel ik al gelezen heb dat de bluetooth bij android smarthphones nog niet geprogrammeerd zijn om als ontvangs audio device te werken.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

---
Puydt

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:23

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Imho is dit inderdaad een wat omslachtige oplossing. Waarom koop je niet gewoon een bluetooth-headset en sluit daar je koptelefoon op aan? Heb je al vanaf een paar tientjes: http://tweakers.net/categ..._TuhaZyFgrapsSVKVNmQxl1Je

Rail Away!

• puydt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-05 01:08
Het doel is eigelijk om er geen geld te hoeven tegen aan te smijten.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:23

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik zit me er nu even wat verder in te verdiepen, maar inderdaad, de standaard Android bluetooth-stack schijnt inderdaad geen bluetooth otvangst van audio te ondersteunen, begrijp ik. Welke telefoon hebben we het hier over? Sommige versies van CM (CyanogenMod) kunnen het misschien wel las ik, dus je zou kunnen kijken of er een CM-rom voor je telefoon beschikbaar is die dit kan ondersteunen.

Óf je kunt zelf wat in elkaar klussen als je per se Bluetooth wilt gebruiken: http://stackoverflow.com/...-via-bluetooth-in-android 8) B)

Verder, welke WiFi-software heb je geprobeerd? Lag komt over het algemeen doordat de data niet snel genoeg verwerkt wordt (wat via WiFi nog wel eens gebeurt), dus ik zou vooral proberen om óf te zorgen dat je minder data hoeft over te sturen (dus de bitrate zo laag mogelijk houden), óf dat er genoeg data gebuffert wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door Mad Marty op 04-09-2013 10:47 ]

Rail Away!