Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe TV voor rond de 1000 euro.
De TV zal voornamelijk gebruikt worden om TV en film te kijken, en casual gaming. Verder:
Ik ben op zoek naar een nieuwe TV voor rond de 1000 euro.
De TV zal voornamelijk gebruikt worden om TV en film te kijken, en casual gaming. Verder:
- Maximaal 46 inch; we zitten er niet verder dan 4 meter vandaan
- Smart TV wordt totaal geen waarde aan gehecht
- 3D is leuk, maar geen must. Als het erop aankomt, het liefst passief (dit zeg ik omdat ik shutters vrij irritant vind; ik weet niet hoe slecht het gebrek aan horizontale lijnen met passief uitpakt). De reden dat ik überhaupt naar 3D TV's kijk, is omdat ik deels lees en deels verwacht dat nieuwere series naast 3D ook betere beeldkwaliteit bieden.
- Minimaal 3x hdmi,en 1x s/pdif
- Veel modellen van Samsung in deze prijsrange lijken veel last te hebben van clouding, behalve de F6500.
- Panasonic plasma's worden vrij hoog aangeschreven, maar ik heb totaal geen ervaring met plasma en ik dacht dat deze technologie afgeschreven was. Ik lees wel dat inbranding tegenwoordig voorkomen wordt. Wel zouden er limieten zijn op kalibratie mbt grijswaarden, die blauw uit zouden pakken. Is de winst op zwartwaarde dit waard volgens jullie?
- Philips heeft Ambilight, en dat is leuk. Van wat ik zo lees, gebruiken ze ook redelijke panelen uit China. De afstandsbediening van de 6000 serie (deze prijsrange) zou alleen verschrikkelijk zijn.
- Met LG heb ik en zie ik in mijn naaste omgeving niets dan slechte ervaringen.
[ Voor 4% gewijzigd door wtdeuce op 03-09-2013 00:26 ]