Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[html/css/jQuery]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een website gemaakt met behulp met daarin een aantal horizontale slides met verborgen div's.

Dit werkt allemaal prima maar er is een klein dingetje dat me stoort.

De ruimte die deze verborgen divs op zouden vullen als ze niet verborgen zouden zijn wordt bij elkaar opgeteld en zorgt ervoor dat de pagina erg lang wordt, met lege ruimte. Het duurt dus heel veel witruimte scrollen voor je bij de onderkant van de pagina bent. Zie voor een voorbeeld:

*snip* en *snip*

Hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Daan

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 02-09-2013 23:09 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Maak even een (uitgeklede! *) testcase en zet die online (of gebruik even een JSFiddle ofzo). Niemand hier heeft zin om tussen 500+ regels HTML, 15(!) CSS files en nog een handvol JS files te gaan lopen zoeken naar 't probleem. Dat zou nog niet eens zo heel erg zijn als we gewoon gebruik zouden maken van de developer tools die tegenwoordig in elke browser ingebakken zitten (Firefox Firebug of Dev.tools / IE F12 Dev.tools / Chrome Dev.tools / Safari Dev.tools / Opera Dragonfly), maar dat kun je zélf dan ook weer. En dan kom ik bij 't tweede punt aan: wat heb je zélf al geprobeerd / gezocht / gevonden? Zoals je in onze Quickstart zult lezen verwachten we iets meer van een topicstart dan "dit-en-dat is niet naar mijn zin, hier is een linkje, hoe los ik 't op?". Kan iemand even...? topics zijn hier dus niet de bedoeling ;) (En daarbij: met die Dev. tools heb je binnen 3 seconden de oorzaak gevonden; ik zag 't meteen).

* En daaronder verstaan we dus een minimum aan HTML, CSS, JS en whatever om je probleem te reproduceren. Dat heb je voor jezelf ook nodig als je aan 't troubleshooten bent en er niet uit komt; dus de kans is groot dat je, gaandeweg als je die testcase maakt, de oorzaak al ziet en 't zelf oplost. In ieder geval hoeven we daar geen namen, merken, contactgegevens, beloftes en andere (marketing)uitlaten te zien: die zijn totaal 0 relevant voor je daadwerkelijke probleem.

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 02-09-2013 23:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij