Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik weet niet of dit mag, en al helemaal niet of dit goed staat. Maar kon geen verbod vinden, en ook geen beter onderdeel in het forum. Het doel van de app is Android leren programmeren, hoef er niets aan te verdienen.

Ik heb een Android-APP ontwikkeld waarmee je het verbruik van je auto kunt bijhouden. De app is in de Play Store te downloaden: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.mnverbruik

Het idee van de app is:
  • Je kunt voor meerdere auto's invoeren
  • Je tankt meestal voor X-cent korting, dit kan je invoeren, en vervolgens krijg je de berekende prijs te zien bij het aanmaken van een tankbeurt
  • Bij iedere tankbeurt voer je het aantal KM's en het aantal liter in, en eventueel corrigeer je de literprijs
  • Literprijs dus berekend op actuele adviesprijs, min standaard korting
  • Adviesprijzen van diesel, gas en benzine zijn beschikbaar
  • Zodra je op opslaan klikt krijg je je verbruik te zien in KM per liter en liter per 100KM
De data wordt op mijn server opgeslagen, MySQL DB met een PHP front-end voor validatie. Data wordt in JSON-formaat verstuurd. E-mail en wachtwoord(hash) worden lokaal opgeslagen op telefoon, zodat je gelijk ingelogd bent. Je kunt dus met meerdere telefoons hetzelfde account gebruiken.

Ik zou het leuk vinden als jullie m'n app willen testen en bugs melden of eventueel goede ideeën. De app is gratis en zal dat blijven.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Dit topic is gesloten.