Het is me opgevallen dat de meeste behuizingen maar 2 USB aansluitingen hebben aan de voorkant, en blijkbaar niks aan de achterkant. Muis, toetsenbord, printer, usb-stick en externe harde schijf zijn niet gek om tegelijk aan de kast te willen hangen en ook een ouderwetse kabel voor internet of ander netwerk is toch nog steeds redelijk standaard. Een stuk of 6 USB poorten lijkt me dan het minimum! Hoe zit dat dan met al die kasten die maar 2 aansluitingen lijken te hebben?
I.v.m. eenvoud in de aansluiting zat ik te kijken naar een corsair carbide, welke (afhankelijk van welke je neemt, minstens de 200R) ook steeds betere geluidsisolatie lijkt te hebben als je hoger gaat in de prijs. De kast gaat op de grond met de printer er bovenop, dus dat de fans aan de zijkant zitten is voor mij een voordeel. Ik twijfel dus vooral over de aankoop omdat deze (en andere) kasten zo weinig aansluitingen lijken te hebben, terwijl mijn eisen echt niet zo hoog zijn...
Graag advies!
I.v.m. eenvoud in de aansluiting zat ik te kijken naar een corsair carbide, welke (afhankelijk van welke je neemt, minstens de 200R) ook steeds betere geluidsisolatie lijkt te hebben als je hoger gaat in de prijs. De kast gaat op de grond met de printer er bovenop, dus dat de fans aan de zijkant zitten is voor mij een voordeel. Ik twijfel dus vooral over de aankoop omdat deze (en andere) kasten zo weinig aansluitingen lijken te hebben, terwijl mijn eisen echt niet zo hoog zijn...
Graag advies!